Cei doi jucători internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.
„Segmentul de fast-food a atras atenţia consumatorilor români datorită activităţii brandurilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromonitor.
Creşterea puterii de cumpărare i-a determinat pe români să iasă mai des în oraş, iar restaurantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restaurantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile.
„Piaţa va continua să crească odată cu dezvoltarea atât a lanţurilor internaţionale cât şi locale“, anunţă Euromonitor.
Intrarea unor noi nume va ajuta şi ea, la fel şi dezvoltarea de noi centre comerciale şi malluri.
De altfel, pe piaţă va intra un nou gigant străin. Taco Bell, un lanţ american de restaurante de tip fast-food ce vinde mâncare mexicană, va intra pe piaţa locală, potrivit surselor din piaţă.
Citiţi unde va fi deschis primul local, pe zf.ro