Virgil Popescu a declarat, luni seara, la Digi 24, că Hidroelectrica are cel mai mic preţ şi va fi ţinut până la 31 decembrie. Şi el este client al companiei, care nu trimite facturile în mod corect, lunar.
„Ei au avut de implementat un soft, soft-ul vechi pe care îl aveau pentru baza de clienţi persoane fizice. Au avut în paralel, procedura de achiziţie a noului soft, iar softul vechi a dat o groază de rateuri, clienţi care îmi scriau şi mie, a durat câteva luni de zile până când le-a fost procesată cererea. (…). Preţul Hidroelectrica este cel mai mic din piaţă şi este stabilit la nivelul anului trecut”, a spus Popescu.
Acesta a precizat că cei cărora nu le-a venit factura nu vor plăti nicio penalitate, ei urmând să beneficieze inclusiv de eşalonare la plată dacă facturile sunt mari.
„Eu sper să o rezolve până la finalul lunii octombrie aplicaţia informatică pentru a nu mai avea întârzieri. Problema facturării cred că în luna septembrie se poate rezolva. Să le vină facturile oamenilor pe lună. Eu sunt client Hidroelectrica de 2 ani de zile şi nici mie nu mi-a venit factura nici pe iulie, nici pe august.
De obicei îmi vine cam o dată la două luni. Nu am plătit niciodată penalităţi, dar am avut discuţie şi acum o să ia decizie în comitetul lor director să formalizeze acest lucru: dacă tu nu trimiţi factură, omul nu are de unde să ştie ce are să plătească, iar dacă tu trimiţi o sumă mare într-un anumit interval o singură dată e destul de greu să plătească”, a mai spus Popescu.