- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (03.07.2012, 16:50)
- Departamentul Economic , Thomas Dinca ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministrul Transporturilor l-a demis pe şeful CNADNR, pentru întârzieri la construcţia autostrăzii Bucureşti-Ploieşti
Mihail Başulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), ministrul Transporturilor Ovidiu Silaghi spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistrate în derularea lucrărilor de construcţie a autostrăzii Bucureşti-Ploieşti.

Ministrul Transporturilor l-a demis pe şeful CNADNR, pentru întârzieri la construcţia autostrăzii Bucureşti-Ploieşti (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)
Director general a fost numit Mircea Pop, anterior director în CNADNR.
"Aţi văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada Bucureşti-Ploieşti", a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnalişti care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR.
Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi şantierul şi a declarat că autostrada Bucureşti-Ploieşti nu va fi deschisă circulaţiei la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorităţi fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricţii de viteză şi după ce vor fi remediate unele defecţiuni de construcţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Human Rights Watch: Israelul foloseşte apa ca armă în Gaza, într-un act de genocid
-
Judecătorii din Franţa dau verdicte în procesul istoric de viol al lui Gisèle Pelicot
-
Incendiu la Spitalul Colentina: opt pacienţi evacuaţi după ce un boiler a luat foc
Primul termen de dare în folosinţă a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.
Lucrările la autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt împărţite în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.
Başulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.





PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe