Numărul vizitatorilor Facebook din Marea Britanie a urcat în mai cu 7% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 26,8 milioane, faţă de 26,2 milioane pentru site-urile Microsoft, MSN, WindowsLive şi Bing. În acelaşi timp, Google a avut 33,9 milioane de vizitatori unici în Marea Britanie.
Audienţa britanică a Twitter a urcat cu circa o treime, la 6,1 milioane de vizitatori.
UKOM/Nielsen notează că numărul de pensionare britanice care au vizitat Twitter s-a dublat după scandalul privind aventurile extraconjugale ale fotbalistului Ryan Giggs.
„Creşterea ratingurilor acestor reţele sociale este generată acum în principal de grupa de vârstă 50+”, a declarat directorul general al UKOM, James Smythe.
Facebook a atras în luna mai 140 milioane de vizitatori în Statele Unite (+12%). În Spania, numărul vizitatorilor site-ului a urcat cu 7%, în Franţa cu 18%, în Italia cu 26%, iar în Germania cu 72%.