- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mişcarea anti-rasism ajunge la ambalajele unor produse. Proprietara mărcii de orez Uncle Ben's vrea să elimine stereotipurile rasiale
Compania Mars, proprietara mărcii de orez Uncle Ben's intenţionează să schimbe identitatea mărcii, acesta fiind cel mai recent demers de acest tip al producătorilor de alimente care intenţionează să îşi revizuiască logo-urile şi ambalajele criticate pentru perpetuarea stereotipurilor rasiale.
Mişcarea anti-rasism ajunge la ambalajele unor produse. Proprietara mărcii de orez Uncle Ben's vrea să elimine stereotipurile rasiale
Într-o declaraţie de pe site, citată de CNN, Mars a scris că „acum este momentul potrivit pentru ca marca Uncle Ben's să evolueze, inclusiv identitatea sa vizuală, lucru pe care îl vom face”.
"Încă nu ştim care vor fi schimbările exacte şi calendarul, dar evaluăm toate posibilităţile", a adăugat Mars.
Mai devreme, Quaker Oats a anunţat că retrage marca şi sigla Aunt Jemima, veche de 130 de ani. "Trebuie să aruncăm o privire asupra portofoliului nostru de mărci şi să ne asigurăm că acesta reflectă valorile noastre şi satisface aşteptările consumatorilor noştri", a declarat compania deţinută de Pepsi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Şi Conagra, ceea ce face siropul Mrs. Butterworth, a spus că va efectua o revizuire completă a mărcii şi a ambalajelor. Conagra a menţionat că „putem vedea că ambalajele noastre pot fi interpretate într-un mod care contravine valorilor noastre”.
Conform site-ului Uncle Ben's, numele a fost folosit pentru prima dată în 1946, cu referire la un fermier de culoare care excela în cultivarea orezului. Imaginea bărbatului din logo este un "iubit chef şi chelner din Chicago, pe nume Frank Brown".
Cu toate acestea, imaginile evocă un servitor şi foloseşte un titlu care reflectă modul în care albii din sudul SUA "au folosit cândva apelativele "unchiul "şi "mătuşa" pentru negrii în vârstă, deoarece refuzat să le spună „domnul” şi „doamna”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO