- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mobila, bricolajul sau gadgeturile au pierdut un client din cinci
Aproximativ unu din cinci români a renunţat la achiziţia de produse de bricolaj, mobilă sau gadget-uri din cauza crizei, arată un studiu realizat de Initiative, companie a grupului Lowe, în rândul consumatorilor cu vârsta între 21 şi 45 de ani din mediul urban, potrivit Ziarul Financiar.
Mobila, bricolajul sau gadgeturile au pierdut un client din cinci (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Mai mult de jumătate dintre cei intervievaţi în cadrul cercetării de piaţă au declarat că şi-au schimbat obişnuinţele de cumpărături pentru că au resimţit criza în propriile buzunare, iar acum merg în magazine care oferă preţuri mici, 66% dintre aceştia căutând în mod activ oferte speciale şi promoţii.
Acest lucru a schimbat fundamental modul în care companiile comunică cu consumatorii, spune Steve Dallas, Managing Director al companiei Initiative. "Preţul a devenit un laitmotiv în comunicarea «de criză»", afirmă el.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
-
Donald Trump a avut prima întâlnire cu preşedintele unei ţări după ce a obţinut victoria la alegerile din SUA
Citeşte mai multe despre produsele la care au renunţat românii din cauza crizei pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO