Mobila, bricolajul sau gadgeturile au pierdut un client din cinci

Aproximativ unu din cinci români a renunţat la achiziţia de produse de bricolaj, mobilă sau gadget-uri din cauza crizei, arată un studiu realizat de Initiative, companie a grupului Lowe, în rândul consumatorilor cu vârsta între 21 şi 45 de ani din mediul urban, potrivit Ziarul Financiar.

Urmărește
18 afișări
Imaginea articolului Mobila, bricolajul sau gadgeturile au pierdut un client din cinci

Mobila, bricolajul sau gadgeturile au pierdut un client din cinci (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Mai mult de jumătate dintre cei intervievaţi în cadrul cercetării de piaţă au declarat că şi-au schimbat obişnuinţele de cumpărături pentru că au resimţit criza în propriile buzunare, iar acum merg în magazine care oferă preţuri mici, 66% dintre aceştia căutând în mod activ oferte speciale şi promoţii.

Acest lucru a schimbat fundamental modul în care companiile comunică cu consumatorii, spune Steve Dallas, Managing Director al companiei Initiative. "Preţul a devenit un laitmotiv în comunicarea «de criză»", afirmă el.

Citeşte mai multe despre produsele la care au renunţat românii din cauza crizei pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici