Prima pagină » Economic » Moda, vedeta comerţului românesc în 2022. Vânzările de haine şi pantofi au crescut în unele luni cu 20-30%

Moda, vedeta comerţului românesc în 2022. Vânzările de haine şi pantofi au crescut în unele luni cu 20-30%

Moda a fost în 2022, în ansamblul său, vedeta comerţului românesc, evoluţia acestui segment indicând faptul că după ridicarea tuturor restricţiilor oamenii şi-au reluat obiceiurile de consum şi au început din nou să iasă în oraş şi să îşi cumpere haine şi pantofi.
Moda, vedeta comerţului românesc în 2022. Vânzările de haine şi pantofi au crescut în unele luni cu 20-30%

Nici măcar inflaţia galopantă nu i-au ţinut pe români departe de malluri şi de magazinele preferate.

În acest context, începând cu fe­bruarie 2022 şi până în octom­brie (cele mai recente date), vânzările de haine, pantofi sau accesorii au fost pe plus lună de lună.

Spre exem­plu, vânzările retailerilor de modă au crescut cu 22,1% în octombrie faţă de aceeaşi lună din 2021.

Spre compara­ţie, per total, vânzări­le din retail au crescut cu doar 4,5% în aceeaşi perioadă, este vor­ba de vânzările de alimente, electro-IT, fashion, carburanţi, cosmetice sau medica­mente.

Astfel, în octombrie, moda a fost, din nou, segmentul din retail pentru care a existat cel mai mult apetit de consum.