- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Modelul low-cost al Skoda va înlocui actuala Octavia Tour din 2011
Modelul low-cost al mărcii cehe Skoda, anunţat încă din 2006, va înlocui din 2010 sau 2011 actuala generaţie a Octavia Tour, maşină care va ieşi din producţie până atunci, a declarat, luni seara, agenţiei MEDIAFAX, directorul de comunicare al Skoda Auto, Martin Lauer.
Modelul low-cost al Skoda va înlocui actuala Octavia Tour din 2011
"Avem Octavia Tour pe piaţă de peste zece ani şi cred că trebuie să aibă un succesor. La acest lucru ne gândim acum", a spus Lauer, la Praga, cu ocazia lansării internaţionale a Skoda Octavia restilizată (facelift), model care va ajunge pe piaţa românească în a doua parte a lunii noiembrie.
Vezi imagini cu Skoda Octavia Tour
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Potrivit lui Lauer, o altă variantă analizată este construcţia unei maşini mai mici decât Fabia (cel mai mic model din gama Skoda în prezent - n.r).
"Avem aceste două opţiuni, dar încă nu ştim dacă va rămâne doar prima variantă sau amândouă. Cert este că nu se exclud una pe cealaltă", a explicat Lauer.
Modelul sau modelele low-cost vor fi lansate în 2010-2011, deoarece până atunci Skoda are programate noi modele şi variante restilizate ale celor existente.
"Este vorba de noua Fabia, apoi de Superb, acum de Octavia facelift. Urmează Superb Combi (break) şi alte derivate din aceste modele, cum ar fi versiunile RS (sport). De asemenea vom ataca un nou segment (SUV, crossover - n.r.), cu Yeti", a arătat oficialul Skoda.
Skoda aşteaptă vânzări în creştere la nivel mondial cu circa 10% în acest an, la 700.000 de unităţi, comparativ cu cele 630.000 de automobile livrate anul trecut. În 2007, vânzările au urcat cu 14,5%.
În România, vânzările Skoda au crescut cu 12% anul trecut, de la 20.541 unităţi la 23.138 autovehicule.
De asemenea, după primele opt luni din acest an, vânzările Skoda pe piaţa românească au avansat cu 16%, de la 15.512 unităţi în perioada ianuarie-august din 2007, la 18.005 maşini în primele opt luni din acest an.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO