Câteva dintre aceste centuri înconjoară doar o parte a respectivelor localităţi, însă Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) ar urma să scoată la licitaţie încă 11 variante de ocolire, dintre care trei pentru completarea porţiunilor de şosele de centură deja existente.
De asemenea, anul acesta, ar urma să fie inaugurate şi centurile Aradului şi a Constanţei, realizate în regim de autostradă şi cu o lungime cumulată de 34 de kilometri şi, potrivit planurilor anunţate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) în luna decembrie, până în 2013 ar trebui să mai avem încă cel puţin 140 de kilometri de centuri în 11 oraşe (Săcueni, Carei, Bacău, Târgu-Mureş, Tecuci II, Braşov, Craiova Sud-Est, Alexandria, Caracal, Mihăileşti, Bucureşti între A1-DN 7 şi între DN2-A2), fără a lua în considerare centurile care în prezent sunt în stadiu de execuţie (Oradea, Caransebeş, Domaşnea, Suceava, Cluj Est, Iaşi).
Citeşte mai multe despre localităţile care vor avea şosele de centură pe www.zf.ro.