Noul serviciu este disponibil, începând de luni, pentru toţi clienţii care încheie un nou abonament sau la achiziţionarea unui nou telefon mobil sau modem USB, se arată într-un comunicat al operatorului de telefonie mobilă.
Clienţii pot opta pentru unul din cele două tipuri de asigurare disponibile, respectiv Standard, cu 1,99 euro/lună, sau Premium, cu o taxă lunară de 2,99 euro. Tariful lunar al asigurării va fi inclus în factură.
Asigurarea Standard acoperă situaţiile în care telefonul mobil sau dispozitivul de date este furat sau distrus, acesta fiind înlocuit cu unul similar, cu valoare de până la 1.000 euro.
Asigurarea Premium acoperă, în plus, şi situaţiile de defecţiuni accidentale provocate prin contactul cu diverse lichide, telefonul deteriorat sau furat fiind înlocuit cu unul similar, în limita valorii de 1.500 euro.De asemenea, pentru beneficiarii Asigurării Premium, Vodafone va rambursa suma corespunzătoare apelurilor neautorizate efectuate de pe telefonul mobil furat sau a utilizării serviciilor de date prin modemul de date, în limita a 500 euro.
Poliţa de asigurare pentru noul serviciu este furnizată de ACE European Group şi se reînnoieşte automat, în fiecare lună, pe o perioadă de maxim cinci ani.
Noul serviciu este disponibil în toate magazinele Vodafone sau ale partenerilor din ţară, precum şi prin reprezentaţii de vânzări directe ai operatorului.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group, avea 9.588.065 de clienţi la 31 martie 2009.