- Home
- Economic
- (14.09.2023, 15:00)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Motorul economic al Europei dă semne de boală. Criza din Germania pune pe butuci industria auto
Dificultăţile din sectorul auto cântăresc substanţial în economia germană, care este în declin de trei luni.
Urmărește
8118 afișări
Motorul economic al Europei dă semne de boală. Criza din Germania pune pe butuci industria auto
De la locomotiva uneia dintre cele mai solide economii din lume până la emblema unui sector aflat în dificultate, aşa descriu analiştii situaţia din prezent cu care se confruntă industria auto germană, care a suferit o scădere de 9% a producţiei, potrivit Biroului de Statistică Wiesbaden.
Un declin de natură să afecteze întregul sector industrial al Germaniei, care a scăzut cu 0,8% în iulie, pentru a treia lună consecutiv.
O scădere mai mare decât cea estimarea iniţială, de -0,5%, şi destinată să se stabilească în jur de -0,4% la sfârşitul anului 2023, cel puţin conform previziunilor institutului de cercetare Institutul Ifo.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Prima prelevare de organe la Spitalul Grigore Alexandrescu de la o tânără aflată în moarte cerebrală
Sunt multipli factori, începând de la creşterea preţurilor la energie şi a dobânzilor, dar şi de la scăderea comerţului cu principalele pieţe de export ale Germaniei, începând cu China.
Giganţii germani produc tot mai mult în străinătate
O situaţie care în industria auto se adaugă relocărilor, având în vedere cele 5,6 milioane de maşini produse în Germania în 2012, faţă de 3,6 în 2022.
Ziarul economic german Handelsblatt a tras alarma cu câteva luni în urmă cu privire la numărul tot mai mare de vehicule produse în străinătate de giganţii germani, precum Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW şi Opel: de la 8,6 milioane de maşini în 2012, la peste 10 milioane în 2022.
Previziunile pentru unui viitor cenuşiu există. Asta pentru că analiştii se aşteaptă la noi relocări, ca urmare a profitului-record combinat al Volkswagen, BMW şi Mercedes-Benz în 2022, de 49,2 miliarde de euro.
Există o veste bună: producţia din Germania ar trebui să crească din nou, în paralel cu normalizarea logisticii şi aprovizionării, dar să rămână sub 4,2 milioane de vehicule, cel puţin până în 2027.
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe