MT plăteşte 1,7 milioane lei pentru o nouă campanie "Turist în România"
Ministerul Turismului va organiza în luna noiembrie o licitaţie pentru promovarea ofertei turistice a României printr-o nouă campanie în cadrul programului "Turist în România", alocând în acest sens un buget de 1,72 milioane de lei (400.000 de euro), potrivit instituţiei.
![Imaginea articolului MT plăteşte 1,7 milioane lei pentru o nouă campanie "Turist în România"](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1686/4972633/1/turism-iarna-lucian-muntean.jpg?width=560)
MT plăteşte 1,7 milioane lei pentru o nouă campanie "Turist în România" (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Prin această licitaţie, instituţia vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media pentru o nouă campanie "Turist în România", care se va derula timp de 20 de zile, începând din 2 decembrie.
Ministerul va achiziţiona spaţiu publicitar pentru difuzarea a două spoturi de 30 de secunde pe tema ofertei turistice a României (iarna şi Crăciun în Maramureş) pe primele două canale TV generaliste şi pe primul canal de televiziune de ştiri, selectate în funcţie de audienţa lunii septembrie.
Bugetul alocat de instituţie acestei campanii este de 1,72 milioane de lei cu TVA, adică echivalentul a 400.000 de euro. Bugetul va fi împărţit între prima televiziune generalistă - 45%, a doua televiziune generalistă - 35% şi prima televiziune de ştiri - 20%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Uniunea Europeană încearcă să evite un război comercial cu Donald Trump. Ar putea fi reduse tarifele la importurile de autoturisme din SUA
-
Piedone este noul şef al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor - surse
-
Elon Musk a distribuit un interviu de pe platforma X al europarlamentarului Georgiana Teodorescu
Ministerul aşteaptă oferte până la 19 noiembrie.
Prin această campanie, instituţia urmăreşte să obţină o creştere a gradului de informare a publicului asupra potenţialului turistic al României şi creşterea numărului de turişti români care îşi petrec vacanţele de iarnă în ţară.
La sfârşitul lunii iulie, Ministerul Turismului anunţa că Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA, spoturile urmând să fie difuzate pe trei posturi de televiziune.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22669374/1/video.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5531/22680040/2/pavel-churiumov-321968-unsplash.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](/images/pixel.png)
PROSPORT.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/https-wwwcancanro-wp-content-uploads-2025-02-fotojet-2025-02-02t171123154-1200x675-1738960041.jpg?width=200)
CANCAN.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/7338064506-91fd42a3f9-o-1-1738930802.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=4972633&pid=1)