Video Munca de acasă va deveni o obişnuinţă după această perioadă de criză

  • Telemunca va deveni o obişnuinţă după această perioadă de criză, cred unii experţi
  • Companiile cheltuiesc lunar până la 500 de euro pentru biroul fiecărui angajat
  • Înainte de industrializare, munca era prestată, în mare parte, de acasă
Urmărește
637 afișări
Coronavirusul a mutat acasă birourile a sute de mii de angajaţi. Această soluţie de criză va deveni, cel mai probabil, o obişnuinţă, susţin mai mulţi experţi.
 
Mădălina Racoviţan, consultant fiscal: Dacă după perioada de carantină se va păstra, să spunem, modul acesta de lucru? Eu cred că da. Vorbeam de telemuncă şi înainte, multe organizaţii făcuseră anumiţi paşi în vederea permiterii angajaţilor să lucreze de acasă
 
Şi acest lucru se pare că le convine de minune angajatorilor. Potrivit unui studiu al unei firme de consultanţă imobiliară, companiile cheltuiesc lunar între 175 şi 500 de euro pentru biroul fiecărui angajat.
 
 Cristi Moga, consultant imobiliar: Traficul este în mod obişnuit un element major de stres pentru angajaţi, dar în acelaşi timp suprafaţa medie a locuinţelor din Capitală este mult sub nivelul statelor vestice, astfel că pentru mulţi angajaţi nu există un spaţiu potrivit acasă pentru desfăşurarea activităţii. 
 
Practic, ne vom întoarce la obiceiul de dinainte de industrializare, când lucrul era prestat, în mare parte, de la domiciliu.
 
Costel Gîlcă, avocat: Până la 1800, când începe perioada industralizării să te duci să munceşti într-o hală, într-un birou cu nişte necunoscuţi, era de domeniul fantasticului. Munca era la domiciliu
 
 
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici