- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mutare importantă pe piaţa de lux: Louis Vuitton a deschis magazin pe Calea Victoriei, la parterul Athenee Palace Intercontinental. GALERIE FOTO
Brandul de modă Louis Vuitton, unul dintre cele mai importante nume din industria de lux, a deschis un nou magazin la parterul hotelului Athenee Palace Intercontinental de pe Calea Victoriei din Bucureşti. Boutique-ul ocupă atât spaţiul lăsat liber de Gucci, cât şi cel adiacent acestuia, conform datelor ZF.
Magazinul a fost deschis oficial pe 3 decembrie, însă pe data de 2 decembrie clienţii casei au fost invitaţi la un tur privat. Tot pe 2 decembrie, seara, a fost închisă unitatea Louis Vuitton din galeria comercială The Grand, din cadrul hotelului JW Marriott din Capitală.
Aceasta este una dintre cele mai importante mişcări de pe piaţa locală de lux, o piaţă marcată anul acesta de multiple veşti importante – de la intenţia Hermes de a veni direct, la redeschiderea unui magazin Zegna în Capitală.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FT: Donald Trump va cere statelor NATO să îndeplinească ținta de 5% pentru cheltuielile de apărare
-
Trump va cere statelor membre NATO să crească cheltuielile pentru apărare la 5% din PIB. FT: Intenţionează să continue să furnizeze ajutor militar Ucrainei.
-
Elon Musk, atac la adresa CCR şi anularea alegerilor din România: "Cum poate un judecător să anuleze alegerile şi să nu fie considerat un dictator" / Reacţia lui Călin Georgescu
-
De ce a investit Dan Şucu 40 mil. euro în celebrul club de fotbal Genoa? Interviu exclusiv la ZF Live. Dan Şucu: După Rapid, Genoa este următorul pas în crearea unui grup multichannel de cluburi de fotbal
Brandul italian de modă este adus în România în sistem de franciză, acesta fiind modelul practicat de cele mai multe afaceri din sectorul de lux. Excepţie face însă Louis Vuitton, marca fanion al grupului LVMH din Franţa, care a venit direct în România în 2008. Atunci, brandul a deschis un magazin de 130 mp în galeria hotelului de cinci stele JW Marriott, în urma unei investiţii care a depăşit un milion de euro. Acesta avea în portofoliu genţi, pantofi şi accesorii.
Spaţiul actual este însă mult mai mare şi are în ofertă mai multe produse.
Magazinul Louis Vuitton din România a fost încă de la început etalonul pieţei de lux din România, ajungând anul trecut la afaceri record de aproape 100 mil. lei, plus 6% faţă de 2022 şi duble faţă de 2020.
Tocmai evoluţia bună, indiferent de contextul economic, e posibil să fi determinat brandul de lux să facă această mutare. Decizia de a merge pe Calea Victoriei, dar tot la parterul unui hotel de cinci stele, vine în condiţiile în care strada a fost şi continuă să fie una dintre cele mai importante artere comerciale din România. Totodată, zona este tranzitată de turiştii care vin să viziteze Bucureştiul. De atlfel, Louis Vuitton este cunoscut pentru că merge în spaţii stradale de pe principalele artere din lume.
Această deschidere vine după o perioadă în care şi hotelul, controlat de omul de afaceri George Copos, a trecut printr-un amplu proces de renovare şi, totodată, printr-o serie de schimbări, inclusiv de brand, renunţând la asocierea cu Hilton în favoarea celei cu Intercontinental.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO