Joi este termenul limită până la care Google trebuie să se supună deciziei UE în ceea ce priveşte tratamentul pe care îl aplică motorul de căutare site-urilor de cumpărături cu care se află în competiţie, potrivit surselor citate de Bloomberg.
Google va introduce un panou pentru reclame în prima parte a ecranului de căutare care va prezenta câteva imagini ale produselor cu linkuri către site-urile web ale comercianţilor. Fiecare fragment din panou va fi licitat public, au explicat sursele menţionate.
Compania Google a fost amendată, la finalul lunii iunie, cu 2,42 miliarde de euro de autorităţile din Uniunea Europeană pentru că a denaturat rezultatele căutărilor în favoarea propriului serviciu de căutare a cumpărăturilor.
Autorităţile au transmis, în iunie, că firma trebuie să îşi revizuiască practicile în 90 de zile. În caz contrar, se va confrunta cu amenzi de până la 5% din media zilnică a cifrei de afaceri globale a Alphabet, compania care deţine Google.