- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
N-avea bani destui! Cristiano Ronaldo face reclame şi la criptomonede
Cristiano Ronaldo, una dintre cele mai mari vedete ale fotbalului, a încheiat un contract de sponsorizare cu bursa de criptomonede Binance şi a devenit cea mai recentă celebritate care încheie un parteneriat cu o firmă de active digitale, în ciuda crizei care afectează sectorul, conform Financial Times.
Legendarul fotbalist portughez, care a evoluat pentru Manchester United, Juventus şi Real Madrid, va colabora cu Binance pentru a crea o colecţie de tokenuri nefungibile (NFT) care vor fi vândute exclusiv de către Binance.
Afacerea cripto a lui Ronaldo vine în contextul în care preţul Bitcoin a scăzut cu peste 70% faţă de maximul atins în toamna anului trecut şi care a anulat 5 ani de câştiguri pentru investitori. Vânzarea a declanşat o criză pentru unii dintre cei mai mari comercianţi şi creditori din industria activelor digitale şi a adus la apariţia unor avertismente privind un “moment Lehman” pentru sector.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
“Relaţia mea cu fanii este foarte importantă pentru mine”, a declarat Ronaldo. “Aşa că ideea de a aduce experienţe şi acces fără precedent prin intermediul acestei platforme NFT este ceva la care am vrut să iau parte”.
Companiile de active digitale au devenit unii dintre cei mai mari sponsori ai vedetelor şi francizelor sportive datorită succesului criptomonedelor, cu acorduri de sute de milioane de dolari, inclusiv redenumirea de către Crypto.com a arenei principale din Los Angeles pentru 700 de milioane de dolari şi o serie de reclame TV cu celebrităţi la Super Bowl.
Preţurile cripto au continuat să scadă faţă de maximele atinse în noiembrie anul trecut, în ciuda milioanelor cheltuite pentru a atrage noi investitori. Cei care au cumpărat Bitcoin după Super Bowl în februarie ar fi suferit o pierdere de 50%.
Scăderea preţurilor şi încetinirea tranzacţiilor a afectat veniturile burselor de criptomonede. Marile burse Coinbase, Gemini şi Crypto.com se numără printre cele care au anunţat disponibilizări în ultimele săptămâni. Cu toate acestea, Binance a declarat că rămâne sănătoasă din punct de vedere financiar şi că merge înainte cu o serie de angajări şi cu mai multe tranzacţii spectaculoase.
“Cristiano Ronaldo este unul dintre cei mai buni fotbalişti din lume şi a folosit sportul pentru a deveni o icoană în mai multe industrii”, a declarat directorul executiv al Binance, Changpeng Zhao.
Marele rival al lui Ronaldo, argentinianul Lionel Messi care evoluează pentru Paris Saint-Germain , a devenit în martie ambasador global pentru compania Socios.
Sportivii de profil înalt care promovează activele digitale au provocat o reacţie din partea autorităţilor de reglementare financiară din mai multe ţări. Binance a fost implicată într-un conflict între Comisia Naţională a Pieţei de Valori Mobiliare din Spania şi vedeta de fotbal Andrés Iniesta din cauza unor postări pe reţelele de socializare. Bursa a declarat că Iniesta nu a dezvăluit că a fost plătit pentru postările de promovare a bursei din cauza unei “neînţelegeri”.
În luna mai, Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie a avertizat consumatorii cu privire la riscurile investiţiilor în activele virtuale, la doar câteva zile după ce fostul fotbalist Michael Owen a promovat NFT-uri despre care a afirmat că “nu îşi pot pierde valoarea iniţială”.
“Am văzut unele postări recente pe reţelele de socializare cu privire la activele virtuale şi NFT-uri", a declarat FCA, care a avertizat că nu există nici-o protecţie a consumatorilor pentru aceste active şi a adăugat că “dacă cumpăraţi active virtuale ar trebui să fiţi pregătit să pierdeţi toţi banii pe care îi investiţi”.
La începutul acestei luni, Zhao a criticat alte întreprinderi cripto care au cheltuit masiv pe publicitate sportivă înainte de scăderea preţurilor activelor digitale. “Nu a fost uşor să refuzăm reclamele de la Super Bowl, drepturile de denumire a stadioanelor, acordurile mari de sponsorizare cu câteva luni în urmă, dar am făcut-o”, a scris el pe Twitter la 15 iunie. “Astăzi, facem angajări pentru 2.000 de posturi deschise pentru #Binance”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO