Pe poziţiile următoare se clasează Polonia, cu 217.412 autoturisme vândute la nouă luni, în creştere cu 24% faţă de perioada similară a anului 2006, şi Ungaria, cu 128.958 de unităţi comercializate, în scădere însă cu 5,9%, potrivit datelor firmei de cercetare.
La nivelul întregii regiuni, vânzările de autoturisme noi au crescut, în intervalul ianuarie-septembrie, cu 14%, la 981.052 unităţi.
În ceea ce priveşte trimestrul al treilea, România se află tot în fruntea clasamentului central şi est-european, cu un avans de 20,5% al vânzărilor de autoturisme noi, comparativ cu perioada similară a anului 2006, la 82.585 unităţi.
Cel mai vândut model a fost în regiune Dacia Logan, cu 76.924 unităţi comercializate în primele nouă luni, în scădere cu 5,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Autoturismul Logan a fost urmat de Skoda Fabia, cu 58.920 unităţi vândute (-14%), Skoda Octavia , cu 49.510 unităţi (+5,9%), Opel Astra, cu 24.797 unităţi (+22%) şi Ford Focus, cu 23.036 de unităţi (+20,1%).
De asemenea, Dacia a ocupat locul al doilea în topul mărcilor auto din Europa Centrală şi de Est la nouă luni, cu vânzări totale de 76.925 autoturisme noi, fiind însă singurul brand care a consemnat un declin al numărului de unităţi comercializate în perioada menţionată, de 5,1%. Prima poziţie în clasament a revenit mărcii Skoda, cu 121.867 unităţi vândute, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului 2006, în timp ce pe poziţia a treia s-a situat Opel, cu 75.948 unităţi vândute, cu 19% mai multe decât în 2006.