Aproximativ 3,98 milioane de persoane s-au abonat la Netflix între ianuarie şi martie, mult sub cele 6 milioane estimate. Compania a declarat că lipsa de noi producţii ar fi putut contribui la scădere.
Serviciul de streaming a adăugat anul trecut 15,8 milioane de noi abonaţi, în condiţiile în care Covid-19 a forţat oamenii din întreaga lume să rămână acasă.
O mare parte din această creştere a venit din Asia, unde Netflix a adăugat 9,3 milioane de noi abonaţi în 2020, o creştere de aproximativ 65% faţă de anul precedent. Dar pandemia s-a dovedit a fi o sabie cu două tăişuri pentru Netflix, deoarece i-a întrerupt activitatea de producţie.
Compania a prognozat o creştere slabă a clienţilor, cu un milion de noi clienţi în al doilea trimestru, departe de cele 5 milioane estimate anterior.
Netflix se confruntă, de asemenea, cu o concurenţă din ce în ce mai dură din cauza noilor servicii de streaming care intră pe piaţă.
Disney +, un serviciu de streaming mult mai nou, are deja 100 de milioane de abonaţi, comparativ cu cei 207,6 milioane ai Netflix.
Netflix a raportat venituri de 7,16 miliarde de dolari şi un profit de 1,71 miliarde de dolari.
Netflix a prezis o creştere mai puternică în a doua jumătate a anului, când va lansa noi sezoane din „You”, „Money Heist”, „The Witcher” şi filmul de acţiune „Red Notice”, printre alte titluri.