Netlix spune că măsura de a bloca partajarea conturilor este un succes. Compania a câştigat aproape 6 milioane de abonaţi
După ce a şocat investitorii prin pierderea de abonaţi anul trecut, Netflix a reacţionat prin două măsuri importante: introducerea unei versiuni mai ieftine a serviciului său cu reclame şi încercarea de a limita partajarea parolelor.
În luna mai, Netflix a luat măsuri drastice în ceea ce priveşte partajarea parolelor în peste 100 de ţări.
Această politică pare să funcţioneze. În cele trei luni până la sfârşitul lunii iunie, Netflix a adăugat 5,9 milioane de abonaţi, cu mult peste aşteptările Wall Street de 2 milioane.
Creşterea vine în ciuda unui curent în online în care oamenii spuneau că vor renunţa complet la abonament.
Totuşi nu toate lucrurile sunt roz pentru Netflix. Veniturile trimestriale ale Netflix au crescut la 8,2 miliarde de dolari, cu 3% mai mult decât în urmă cu un an, dar sub previziunile de 8,3 miliarde de dolari.