Nissan, Renault şi Mitsubishi Motors vor forma o nouă companie pentru cercetare şi dezvoltare

Alianţa Nissan, Renault şi Mitsubishi Motors a decis formarea unei noi companii care să se concentreze pe cercetarea şi dezvoltarea tehnologiei auto avansate, informează Reuters.

Urmărește
158 afișări
Imaginea articolului Nissan, Renault şi Mitsubishi Motors vor forma o nouă companie pentru cercetare şi dezvoltare

Nissan, Renault şi Mitsubishi Motors vor forma o nouă companie pentru cercetare şi dezvoltare

Cele trei companii îşi vor anunţa în mod concret planurile în luna ianuarie, potrivit surselor. Noua companie ar trebui, de asemenea, să întărească alianţa, a cărei relaţie a fost afectată de arestul fostului leader, Carlos Ghosn.

Renault, Nissan şi Mitsubishi plănuiesc să numească un secretar general care să conducă parteneriatul, să impulsioneze colaborarea şi să repornească operaţiunile comune.

O nouă echipă de leadership a fost instalată la Nissa începând de duminică, sub conducerea lui Makoto Uchida, care a gestionat activitatea companiei în China. Renault îşi caută, de asemenea, un nou şef executiv, timp în care Clotilde Delbos, şefa departamentului financiar, ocupă postul interimar.

Ghosn a fost arestat acum un an în Tokyo sub acuzaţii de încălcarea a normelor etice financiare, fapte pe care acesta nu le recunoaşte.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici