Astfel, România devine a doua cea mai mare piaţă pentru Revolut după Marea Britanie, ocupând a doua poziţie şi în topul pieţelor cu cea mai rapidă creştere, urmată de Franţa, Polonia şi Irlanda.
Fintech-ul britanic a deschis, în medie, 3.300 de noi conturi zilnic în ultima jumătate de an.
Vârsta medie a utilizatorilor Revolut din România a crescut de la 32 la 34 de ani, iar cei mai mulţi provin din mediul urban, Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi fiind oraşele cu cei mai mulţi utilizatori.
De la lansarea Revolut pe piaţa locală, în mai 2018, utilizatorii români au efectuat peste 58 de milioane de tranzacţii, cu o valoare totală ce depăşeşte 3,8 miliarde de euro.
Totodată, 62% dintre tranzacţii sunt efectuate în ţară, iar comercianţii preferaţi sunt Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail, McDonald’s şi Auchan.
În topul ţărilor unde utilizatorii Revolut plătesc cu cardul se numără Ungaria, Italia, Marea Britanie şi Germania.
Utilizatorii români folosesc Revolut şi pentru serviciul de tranzacţionare de acţiuni fără comisioane, care le oferă posibilitatea de a investi în acţiuni ale peste 300 de companii din Statele Unite ale Americii listate la New York Stock Exchange şi NASDAQ. Clienţii Metal, care beneficiază de această funcţionalitate, au investit până acum peste 12 milioane de euro în acţiuni cu ajutorul Revolut, iar companiile preferate au fost Tesla, Apple, Microsoft, Advanced Micro Devices, Amazon şi Facebook.
Compania mai spune că urmează să lanseze un produs special dedicat tinerilor, care le va permite adolescenţilor să îşi gestioneze mai bine banii, sub supravegherea părinţilor.
Revolut anunţă că se va lansa în curând şi pe noi pieţe cum ar fi Statele Unite ale Americii, Japonia şi Noua Zeelandă.