- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Nokia, cel mai valoros brand din Europa
Nokia este cel mai valoros brand din Europa, estimat la 38,283 miliarde de euro, se arată într-un studiu realizat de Institutul European pentru Branduri în rândul a peste 3.000 de mărci importante.
Nokia, cel mai valoros brand din Europa (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Nokia este urmat în clasamentul european al celor mai valoroase mărci de compania franceză de bunuri de lux LVMH, cu o valoare estimată la 34,907 miliarde euro, şi de operatorul de telefonie mobilă Vodafone, al cărui brand este evaluat la 24,128 miliarde euro.
Clasamentul european este completat de Telefonica (22,550 mld. euro), Unilever (21,638 mld. euro), Mercedes-Benz (21,359 mld. euro), BMW (20,061 mld. euro), RBS (19,135 mld. euro), France Telecom (19,123 mld. euro) şi Deutsche Bank (18,172 mld. euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Principalele 10 branduri din Germania, Marea Britanie şi Franţa cumulează 46% din totalul valorii mărcilor analizate din cele 24 de state în care a fost realizat studiul.
În plus, 44% din valoarea totală este asigurată de mărci din Italia, Spania, Elveţia, Olanda, Finlanda, Suedia şi Austria.
Germania este centrul european al brandurilor, furnizând 15 dintre primele 50 de mărci europene.
Statele din Europa de Est sunt dominate de corporaţii cu branduri internaţionale, mărcile naţionale având o prezenţă limitată.
Capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economică este ilustrată de raportul dintre valoarea cumulată a principalelor branduri şi Produsul Intern Brut (PIB) pe cap de locuitor.
Cele mai bune raporturi au fost înregistrate în Finlanda (37,3%) şi Elveţia (26,6%), în timp ce la polul opus s-au situat România (0,05%) şi Bulgaria (0,48%).
Un alt stat în care brandurile contribuie semnificativ la dezvoltarea economică este Austria, cu un raport de 16,5%, care depăşeşte media europeană de 9,4%.
Pentru realizarea studiului, institutul a examinat peste 3.000 de branduri din 24 de state şi 16 industrii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO