Noua etapă din viaţa mallurilor din Capitală: unu din cinci magazine are obloanele trase

În mallurile din Capitală, în care acţionarii români sau străini au investit peste 1,1 mld. euro se întâmplă în fiecare săptămână câte ceva: se mai deschide un magazin, se mută un altul, se mai închide ceva, dar de cele mai multe ori activitatea merge înainte.

Urmărește
28 afișări
Imaginea articolului Noua etapă din viaţa mallurilor din Capitală: unu din cinci magazine are obloanele trase

Noua etapă din viaţa mallurilor din Capitală: unu din cinci magazine are obloanele trase (Imagine: Daniel Mihăilescu/Mediafax Foto)

Pentru a observa câtă viaţă este în aceste proiecte, cum se adaptează chiriaşii pentru a traversa mai uşor această perioadă şi care este tendinţa în consum, revista Business Construct va analiza periodic situaţia spaţiilor disponibile din malluri.

Primul demers în această direcţie a fost făcut în luna aprilie a acestui an, când în cele opt malluri din Bucureşti erau disponibile aproximativ 171 de spaţii. La distanţă de patru luni, la mijlocul lunii august, numărul acestora a crescut cu 18%, la 202, în şase din cele 8 pro­iecte analizate numărul spaţiilor disponibile fiind în creştere.

Citeşte mai multe despre activitatea mallurilor din capitală pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici