- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noua generaţie Sandero ar putea fi lansată înaintea modelului Logan 2. De ce nu vrea Dacia să introducă în gamă o maşină de clasă mică
Dacia pregăteşte noua generaţie Sandero, iar noul model are şanse sa fie lansat chiar înaintea viitorului Logan, a declarat marţi la Salonul Auto de la Geneva directorul operaţional executiv al Renault, Carlos Tavares.
Noua generaţie Sandero ar putea fi lansată înaintea modelului Logan 2. De ce nu vrea Dacia să introducă în gamă o maşină de clasă mică (Imagine: Mediafax foto/AFP)
Deşi reprezentanţii grupului Renault nu au făcut nicio declaraţie privind momentul lansării noului Logan, presa de specialitate aşteaptă ca automobilul sa fie prezentat în toamna acestui an.
Modelul Logan a fost lansat pe piaţă în anul 2004, iar modelul Sandero se vinde în România din vara lui 2008.
Oficialul Renault a precizat că grupul nu are în vedere introducerea în gama Dacia a unui automobil de clasă mică, de oraş, infirmând astfel speculaţiile apărute în ultima perioadă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Începe depunerea jurământului de înstituire a noului Guvern al României
-
Incendiul izbucnit în Dâmboviţa după un accident între 2 cisterne, una încărcată cu GPL, stins / Două cisterne s-au ciocnit pe DN 72, în Dâmboviţa.
-
Zelenski: Dependenţa Slovaciei de reusrsele Rusiei este o mare problemă de securitate pentru Europa
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
"Automobilul de clasă mică nu este o prioritate pentru noi. Marca Dacia este dedicată cu preponderenţă segmentului de familie", a afirmat Tavares.
El a menţionat că gama Dacia nu va depăşi 10 modele. Sub marca Dacia sunt produse acum 7 modele.
Oficialul Renault a adăugat că Dacia este o marcă foarte profitabilă pentru grupul auto, arătând că, în general, maşinile din gama Entry sunt profitabile.
Întrebat dacă există uneori pericolul ca modelele Dacia să se "canibalizeze" cu Renault, Tavares a spus că o analiză a arătat că numai 5% dintre clienţii care doresc să cumpere Dacia ezită cu gândul ca ar putea opta pentru Renault.
Referitor la modelul Lodgy, directorul operaţional a afirmat că automobilul ar putea fi produs şi sub sigla Renault, şi că nu exclude să intre în fabricaţie şi la alte uzine ale grupului francez.
Dacia a prezentat marţi la Salonul Auto de la Geneva monovolumul Lodgy, care poate fi comandat începând de miercuri, 7 martie, de clienţii din România, la preţuri pornind de la 9.500 euro cu TVA.
Lodgy, cel de-al şaptelea model lansat de Dacia de la preluarea companiei de către Renault, este totodată primul autoturism dezvoltat de compania româneasă care nu este produs în România.
Lodgy este produs la fabrica inaugurată de Renault în Maroc în luna februarie.
Automobile Dacia a vândut anul trecut 343.233 de automobile la nivel mondial, rezultat apropiat de cel din anul 2010.
În România, Dacia a vândut anul trecut 30.867 de autovehicule, cifra constituind o scădere de 15,9% faţă de numărul vehiculelor comercializate în 2010.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO