- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noua versiune Mazda6 va fi lansată în România la un preţ de 20.000 de euro
Mazda va lansa în România, în luna decembrie, noua versiune a modelului Mazda6, la un preţ de 19.990 de euro, cu toate taxele incluse, şi estimează pentru acest model vânzări de 400 de unităţi, în 2008, a anunţat, vineri, compania.
Noua versiune Mazda6 va fi lansată în România la un preţ de 20.000 de euro
Mazda6 va dispune de patru variante de motoare, trei pe benzină - de 1,8 litri, 2 litri şi 2,5 litri - şi una diesel, de 2 litri. Cel mai puternic motor, de 2,5 litri, dezvoltă 170 CP şi o viteză maximă, pentru versiunea sedan, de 220 km/h.
Din vânzările estimate pentru 2008, circa 80% vor fi reprezentate de varianta diesel.
Mazda va lansa pe piaţa românească, în ultima lună a anului 2007, doar versiunea sedan cu motorizările pe benzină, iar în 2008 vor urma versiunile hatchback şi sport combi, precum şi motorizarea diesel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Noile motoare consumă mai puţin carburant faţă de versiunile anterioare, iar noul vehicul este mai lung şi mai lat decât cel anterior, potrivit Mazda.
Vânzările Mazda pe piaţa românească au crescut, în primele zece luni, cu 140%, la 714 unităţi, comparativ cu intervalul similar din 2006, până la finele anului fiind estimate vânzări totale de 1.001 maşini.
Cele mai bine vândute modele au fost Mazda6, cu 242 de unităţi, şi Mazda3, cu 215 vehicule. Acestea au fost urmate de modelul Mazda BT-50, cu 95 unităţi, şi versiunea veche Mazda2, cu 77 maşini. Totodată, au fost livrate 45 de vehicule Mazda CX-7, în numai două luni de la lansare.
Mazda a revizuit planul de vânzări pe piaţa românească pentru anul viitor, de la 1.900 de unităţi la circa 2.000 de unităţi.
În prezent, reţeaua de vânzări Mazda cuprinde zece dealeri, numărul concesiunilor urmând să ajungă la 15, până la finalul anului.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO