- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noul Citroen C3, disponibil în România din februarie 2010
Noua generaţie a modelului Citroen C3 va fi lansată la nivel european în noiembrie, iar în România maşina va fi disponibilă la sfârşitul lunii februarie din 2010, au declarat, luni, oficialii reprezentanţei locale a Citroen.
Noul Citroen C3, disponibil în România din februarie 2010 (Imagine: citroen-presse.com)
Actuala generaţie a modelului C3 a fost comercializat în peste două milioane de exemplare, a anunţat Citroen România, într-un comunicat de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Înnoirea acestui model este de o importanţă majoră pentru marcă şi ne oferă mijloacele de a ne realiza ambiţiile referitoare la creşterea cotei de piaţă, atât în ceea ce priveşte clienţii particulari, cât şi clienţii întreprinderi", a declarat, în comunicat, directorul general al Citroen, Frédéric Banzet.
Noul C3 va avea un parbriz denumit "Zenith", mai lung decât un parbriz standard, pentru a oferi pasagerilor vizibilitate îmbunătăţită şi mai multă luminozitate.
Maşina va fi produsă în Franţa, în uzinele Aulnay şi Poissy.
Noua generaţie a C3 va avea o lungime de 3,94 metri şi o lăţime de 1,71 metri.
Modelul va fi echipat cu un propulsor diesel care va emite 99 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, iar din 2011 maşina va avea o nouă generaţie de motoare, mai economice, potrivit producătorului.
Vânzările de autoturisme Citroen în România au scăzut cu 0,9% în primele cinci luni, de la 922 unităţi la 913 maşini, pe o piaţă a automobilelor care a coborât cu 49,2% în perioada analizată, la 57.894 unităţi. Astfel, cota de piaţă a constructorului francez a urcat cu 0,5 puncte, la 1,6%.
Anul trecut Citroen a vândut 2.634 autoturisme în România, în scădere cu , 28,1% faţă de 2007, pe o piaţă a automobilelor care a scăzut cu 14,1%, la aproape 271.000 de unităţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO