Noul Citroen C3, disponibil în România din februarie 2010

Noua generaţie a modelului Citroen C3 va fi lansată la nivel european în noiembrie, iar în România maşina va fi disponibilă la sfârşitul lunii februarie din 2010, au declarat, luni, oficialii reprezentanţei locale a Citroen.

Urmărește
61 afișări
Imaginea articolului Noul Citroen C3, disponibil în România din februarie 2010

Noul Citroen C3, disponibil în România din februarie 2010 (Imagine: citroen-presse.com)

Actuala generaţie a modelului C3 a fost comercializat în peste două milioane de exemplare, a anunţat Citroen România, într-un comunicat de presă.

"Înnoirea acestui model este de o importanţă majoră pentru marcă şi ne oferă mijloacele de a ne realiza ambiţiile referitoare la creşterea cotei de piaţă, atât în ceea ce priveşte clienţii particulari, cât şi clienţii întreprinderi", a declarat, în comunicat, directorul general al Citroen, Frédéric Banzet.

Noul C3 va avea un parbriz denumit "Zenith", mai lung decât un parbriz standard, pentru a oferi pasagerilor vizibilitate îmbunătăţită şi mai multă luminozitate.

Maşina va fi produsă în Franţa, în uzinele Aulnay şi Poissy.

Noua generaţie a C3 va avea o lungime de 3,94 metri şi o lăţime de 1,71 metri.

Modelul va fi echipat cu un propulsor diesel care va emite 99 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, iar din 2011 maşina va avea o nouă generaţie de motoare, mai economice, potrivit producătorului.

Vânzările de autoturisme Citroen în România au scăzut cu 0,9% în primele cinci luni, de la 922 unităţi la 913 maşini, pe o piaţă a automobilelor care a coborât cu 49,2% în perioada analizată, la 57.894 unităţi. Astfel, cota de piaţă a constructorului francez a urcat cu 0,5 puncte, la 1,6%.

Anul trecut Citroen a vândut 2.634 autoturisme în România, în scădere cu , 28,1% faţă de 2007, pe o piaţă a automobilelor care a scăzut cu 14,1%, la aproape 271.000 de unităţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici