Noul proprietar al OSHO a investit 180.000 euro în restaurante şi estimează afaceri cu 30% mai mari
Rădulescu, care deţine şi furnizorul de soluţii de climatizare şi instalaţii AVI Compact, estima în octombrie anul trecut că OSHO va încheia 2013 cu o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, de la 2,5 milioane euro în 2012.
„Pentru 2014, estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30%, Retsina contribuind cu 40% la atingerea cifrei de afaceri. Ne propunem ca într-un an de zile să ne situăm în topul restaurantelor cu meniu preponderent de peşte din Bucureşti„, a declarat Georgios Malideros, care face parte din familia care pus bazele conceptului Mega Image.
După preluare, noul proprietar a investit 180.000 euro în cele două restaurante, respectiv în transformarea OSHO Fish în Retsina, restaurant cu specific mediteraneean, şi în reamenajarea şi schimbarea echipamentelor din bucătărie la OSHO Steak.
O parte considerabilă din investiţiile în bucătărie au vizat achiziţionarea cuptoarelor-grill Josper, folosite de cele mai bune restaurante din topul Michelin şi de bucătari renumiţi precum Gordon Ramsay şi Jamie Oliver.
Peste 60% din clienţii Retsina şi OSHO Steak provin din zona corporate şi au vârsta de peste 35 de ani.
OSHO a fost deschis în 2010 şi este primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti.