Numărul clienţilor UPC România a scăzut cu 16.700 în primul trimestru, la circa 1,14 milioane

Baza de clienţi a UPC România a scăzut cu 16.700 în primul trimestru, la circa 1,14 milioane, însă numărul abonamentelor a coborât cu numai 11.500, compania câştigând utilizatori pe toate serviciile cu excepţia televiziunii analog, potrivit unui comunicat transmis joi de companie.

Urmărește
8 afișări

Astfel, numărul abonamentelor generatoare de venituri a coborât la 1.540.700 de unităţi, clienţii noi care au optat pentru pachete compuse din mai multe tipuri de servicii (video, internet, telefonie) atenuând impactul declinului numărului total de utilizatori.

Serviciile video, de cablu analog, cablu digital sau televiziunie prin satelit (DTH), au înregistrat aceeaşi scădere a numărului de utilizatori ca şi declinul numărului total de clienţi. Numărul de abonamente la cablu analog a scăzut cu peste 46.000, la 599.700, în timp ce serviciile de cablu digital au înregistrat o creştere de 20.600 de clienţi, la 304.500. Pe DTH, UPC a înregistrat o creştere de 8.900 a numărului de utilizatori, la 235.500.

Numărul abonaţilor la serviciile de internet oferite de companie a urcat cu 1.200, la 256.200, iar pe segmentul de telefonie compania a câştigat 4.000 de clienţi, ajungând la 144.800 de utilizatori.

Controlată de grupul american Liberty Global, UPC Holding este înregistrată în Olanda şi are peste 8,8 milioane de clienţi în nouă ţări din Europa şi alţi un milion de utilizatori în Chile, unde este prezentă prin brandul VTR.

Veniturile UPC Holding au crescut în primul trimestru cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 977 milioane euro, datorită fluctuaţiilor de pe pieţele valutare şi creşterii organice a încasărilor.

Profitul operaţional al companiei a urcat totodată cu 32%, la 215 milioane euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici