- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O asociaţie din turism vrea ca toate firmele de pe Litoral să plătească o taxă de promovare
Asociaţia Litoral-Delta Dunării propune autorităţilor locale de pe Litoral introducerea unei taxe de promovare, care se va aplica fiecărei firme cu activităţi în staţiunile turistice.
O asociaţie din turism vrea ca toate firmele de pe Litoral să plătească o taxă de promovare (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
"În condiţiile în care bugetele autorităţilor locale dedicate promovării turismului s-au redus substanţial, iar bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului alocat acţiunilor de promovare şi organizării de evenimente a scăzut cu 50% faţă de anul 2009, apreciem că nu vom mai putea beneficia de acţiuni de promovare a turismului şi de evenimente pe Litoral şi în Delta Dunării", se arată într-un comunicat al asociaţiei transmis vineri MEDIAFAX.
De exemplu, pentru un club gen Bamboo taxa poate fi de 1.000 - 1.500 de lei pe sezon, echivalentul unei sticle de whisky, a declarat pentru MEDIAFAX Corina Martin, preşedintele asociaţiei Litoral-Delta Dunării şi al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Lucrăm la un sistem de criterii - funcţie de numărul de scaune la masă, categorie restaurant etc", a afirmat Martin.
Oficialii Asociaţiei Litoral apreciază că, ţinând cont de faptul că atractivitatea unei destinaţii turistice este influenţată în mod direct de componenta de agrement, imposibilitatea organizării evenimentelor preconizate va avea un impact negativ asupra deciziei potenţialilor turişti de a vizita riviera românească şi Delta Dunării.
"Mai mult decât atât, s-au făcut eforturi deosebite pentru revenirea celui mai mare turoperator german pe piaţa românească, oferta de evenimente pentru sezonul estival 2010 fiind deja inclusă în cataloagele TUI. Luând în considerare aceste aspecte, este imperios necesară instituirea acestei taxe de promovare, întrucât fiecare agent economic care activează într-o staţiune turistică trebuie să contribuie la promovarea staţiunii în perimetrul căreia îşi desfăşoară activitatea", se mai arată în comunicat.
Asociaţia Litoral-Delta Dunării este un parteneriat public-privat care reuneşte autorităţi publice locale, patronate hoteliere, patronatul agenţiilor de turism, Aeroportul Internaţional "Mihail Kogălniceanu" , Administraţia Porturilor Maritime Constanţa, Camera de Comerţ, Industrie şi Navigaţie Constanţa, Danubius TUI şi alţi operatori din turism.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO