Prima pagină » Economic » O companie a ocupat aproape un sfert din piaţa chineză de publicitate

O companie a ocupat aproape un sfert din piaţa chineză de publicitate

Compania chineză Byte Dance, proprietara platformei de video-sharing TikTok, a câştigat o mare parte din piaţa de publicitate din China, depăşind Tencent şi Baidu în primele şase luni din 2019, potrivit CNBC.
O companie a ocupat aproape un sfert din piaţa chineză de publicitate

ByteDance a depăşit Baidu şi a devenit al doilea cel mai mare jucător în piaţa de publicitate digitală din China, cu o cotă de 23% din piaţă în prima jumătate a anului, echivalentul a 7 miliarde dolari, potrivit unui raport al firmei de consultanţă R3.

În acelaşi timp, Alibaba a câştigat 33% din piaţa de digital media în prima jumătate a anului, adică 10,2 miliarde dolari. Baidu a câştigat 17% din piaţă, adică 5,2 miliarde dolari, în timp ce Tencent a obţinut 14% din piaţă, echivalentul a 4,2 miliarde dolari.

Veniturile din reclame ale ByteDance au crescut cu 113% în prima jumătate a anului în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai mare parte din creştere fiind generată de echivalentul chinez al TikTok – Douyin şi de aplicaţia de ştiri deţinută de ByteDance, Jinri Toutiao.