O companie celebră îşi schimbă numele după 155 de ani. Renunţă la cuvântul supă

  • Celebra companie Campbell Soup se pregăteşte să-şi schimbe numele.
  • Directorii companiei Campbell Soup, veche de 155 de ani, plănuiesc să schimbe numele celebrei firme în The Campbell's Company.
  • Practic, se va renunţa la cuvântul supă deoarece compania şi-a diversificat oferta.
Urmărește
492 afișări
Imaginea articolului O companie celebră îşi schimbă numele după 155 de ani. Renunţă la cuvântul supă

Sursa foto: Facebook

Directorul executiv Mark Clouse a spus că modificarea urmăreşte să reflecte mai bine linia de produse în creştere a Campbell, care include în prezent, pe lângă supe, sosuri, gustări şi băuturi, potrivit BBC.

„Întotdeauna vom iubi supa şi nu ne vom lua niciodată ochii de la această afacere importantă. Dar astăzi, suntem mult mai mult decât supă”, a spus Clouse.

Investitorii urmează să voteze asupra schimbării numelui la adunarea anuală a companiei din noiembrie.

În timp ce supa conservată rămâne o parte cheie a afacerii, compania a căutat să se adapteze la o piaţă în schimbare prin achiziţionarea altor firme, cum ar fi producătorul de sosuri Rao. Portofoliul Campbell mai include biscuiţii Goldfish, chipsurile Cape Cod, băuturile V8 şi sosurile Prego.

Specialiştii companiei au decis să diversifice linia de produse deoarece supa conservată este mâncată în special de populaţia în vârstă.

Campbell a fost prima companie care a vândut supă conservată în urmă cu mai bine de un secol.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici