După o lungă perioadă de restructurări şi după ce şi-a înlocuit o parte din oameni cu roboţi, Telekom a deschis circa 200 de posturi.
Ca urmare a proceselor de transformare, numărul angajaţilor full-time a scăzut cu 21% la Telekom anul trecut, de la 6.356 în 2018 până la 5.029 în 2019.
Specialiştii în domeniu au atras atenţia că recrutările vor fi tot mai dificile, în condiţiile în care nevoia de resurse umane în domeniul telecomunicaţiilor a crescut.
„În perioada 2016 – 2018, numărul locurilor de muncă neocupate în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor a crescut cu 43 de procente. Pentru a rămâne în top, jucătorii europeni trebuie să-şi regândească segmentul dezvoltării şi al cercetării. Europa Centrală şi de Est ar putea oferi o oportunitate importantă pentru a acoperi acest decalaj al talentelor”, a explicat Andreas Tschiesner, Partener Senior la McKinsey & Company la finalul lunii trecute.
Telekom Romania a anunţat că va majora preţurile serviciilor începând de la 1 martie 2020 ca urmare a creşterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicaţii, precum şi din cauza creşterii costurilor în toate sectoarele de business.
CEO-ul companiei, Miroslav Majoroš, a precizat că Telekom are cota de piaţă cea mai scăzută dintre jucătorii din România. Cu toate acestea, veniturile consolidate ale Telekom Romania au crescut anul trecut cu 5%, până la 980 milioane de euro.