Din cei 32 de constructori auto analizaţi, 19 au avut o evoluţie pozitivă în noiembrie.
Grupul francez Renault a avut, împreună cu Dacia, o cotă de piaţă de 4,8%, comparativ cu 5,6% în octombrie şi 4,3% în septembrie.
În primele 11 luni ale acestui an, în Germania au fost înmatriculate 141.314 autoturisme Renault şi Dacia, în scădere cu 34,4% faţă de intervalul similar din 2009.
Declinul a fost mai amplu decât cel de 25,2% înregistrat de piaţă.
Cota Renault şi Dacia pe piaţa Germană a fost în noiembrie de 5,3%, aceeaşi ca în primele zece luni.
În intervalul ianuarie-noiembrie, doar Porsche, Land Rover, Jaguar şi BMW au înregistrat creşteri ale numărului de autoturisme înmatriculate.
Lider în Germania a rămas în perioada respectivă grupul Volkswagen (21,3%), urmat de Mercedes (9,8%), BMW Mini (9,1%), Opel (7,8%) şi Ford (6,9%).
Germania a fost, anul trecut, principala destinaţie de export a Dacia, cu 84.708 unităţi vândute, în urcare cu 231,3% faţă de 2008, datorită programului de înnoire a parcului auto derulat de guvernul german.