- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O mare agenţie de rating reduce ratingul Renault, compania mamă a Dacia, la statutul de „junk”- nerecomandat pentru investiţii
- Acţiunile Renault au scăzut miercuri, după ce Moody's a redus ratingul producătorului auto francez la statutul de „junk” - nerecomandat pentru investiţii.
- Agenţia de rating invocă rentabilitatea redusă, pe fondul restructurărilor şi al cererii în scădere.
- Renault se confruntă cu scăderea cererii pe pieţe precum China.
O mare agenţie de rating reduce ratingul Renault, compania mamă a Dacia, la statutul de „junk”- nerecomandat pentru investiţii
Acţiunile au scăzut cu până la 2,3%, la 30,2 euro (32,71 dolari) o acţiune, cea mai redusă valoare de la jumătatea anului 2012, când producătorii de autovehicule resimţeau criza financiară globală şi recesiunea din Europa.
La fel ca unii rivali, precum şi partenerul de alianţă Nissan, Renault se confruntă cu scăderea cererii pe pieţe precum China.
Moody a redus ratingul Renault la Ba1, după ce săptămâna trecută compania a înregistrat prima sa pierdere dintr-un deceniu, într-o evoluţie care îi va afecta probabil costurile de finanţare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Agenţia de rating Standard & Poor a declarat miercuri că a plasat Renault pe CreditWatch Negative, ceea ce înseamnă că ar putea revizui, de asemenea, scăderea actualului rating, BBB minus.
Moody a spus că nu se aştepta ca Renault să revină la marje de operare „sănătoase” pe termen mediu şi a subliniat alte provocări pe care producătorul auto le are, inclusiv investiţiile mari pentru a produce vehicule mai puţin poluante.
„Costul respectării reglementărilor privind CO2 în Uniunea Europeană şi electrificarea flotei Renault vor dilua rentabilitatea companiei”, a spus Moody.
Directorul general interimar al Renault, Clotilde Delbos, va începe o restructurare cuprinzătoare a producătorului de automobile, care ar putea duce la închideri de fabrici şi la reducerea locurilor de muncă.
Luca de Meo, fostul executiv al Volkswagen, urmează să preia postul de CEO în iulie.
Foto: Profimedia Images
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO