- Home
- Economic
- NEW YORK, (20.02.2013, 19:05)
- Anca Dumitrescu
O nouă bătaie de cap pentru Boeing: Unde parchează avioanele 787 care au interdicţie la zbor
De cinci săptămâni aeronavele 787 Dreamliner nu mai au voie să zboare din cauza problemelor apărute la baterii, iar Boeing se confruntă din acest motiv cu o altă problemă, unde să parcheze avioanele care ies dintr-o fabrică gigant de lângă Seattle.
Urmărește
1192 afișări
O nouă bătaie de cap pentru Boeing: Unde parchează avioanele 787 care au interdicţie la zbor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Boeing nu a dorit să oprească activitatea la fabrica din Everett, statul Washington, şi la o altă unitate din Charleston, astfel că săptămânal este produs un nou 787.
În momentul în care Administraţia Federală pentru Aviaţie (FAA) a decis consemnarea tuturor aeronavelor 787 erau în exploatare 50 de astfel de aparate la nivel mondial.
"În prezent avem suficient spaţiu pentru parcarea avioanelor la Everett şi nu vom specula despre limitările din viitor", a declarat Marc Birte, purtător de cuvânt al Boeing.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Veşti bune pentru români: A crescut nivelul deducerii personale
-
Alegeri prezidenţiale în Croaţia. Favorit este preşedintele în exerciţiu
-
Simion: Nu ne eschivăm, este un protest al poporului român, noi doar oferim platforma legală
Persoane apropiate situaţiei au declarat însă că Boeing a luat legătura cu două mari companii specializate în stocarea avioanelor comerciale, pentru parcarea altor modele de aeronave care dintr-un motiv sau altul nu pot fi livrate imediat clienţilor, relatează New York Times.
Având în vedere că este nevoie de aprobarea specială a FAA pentru zborurile 787, sursele au arătat că Boeing încearcă să facă loc pentru parcarea acestora pe terenurile companiei.
Producţia Dreamliner decurge în ritm normal la ambele fabrici, întrucât oprirea sau încetinirea activităţilor ar fi foarte dificilă şi costisitoare având în vedere că elementele componente sunt fabricate în întreaga lume.
Motoarele sunt produse în Marea Britanie, fuzelajele în Italia, iar diverse părţi ale aripilor în Coreea de Sud, Australia şi Japonia.
"Nu poţi opri fabrici din toată lumea. Următorul pas ar fi ca furnizorii să nu trimită componentele, dar câte aripi poate stoca Mitsubishi?", a declarat Yossi Sheffi, profesor la Massachusetts Institute of Technology.
Boeing a parcat avioanele pe terenurile fabricilor, pe pista de aterizare de la unitatea din Everett, precum şi pe o pistă a unui aeroport din apropiere.
Sheffi a explicat că problema este una deosebită, având în vedere mărimea produsului care trebuie stocat şi a faptului că avioanele nu au permisiunea să zboare.
Citește pe alephnews.ro: Armata germană va crea o nouă divizie dedicată exclusiv apărării teritoriale. Aceasta va aduce sub comanda sa toate unitățile de rezervă existente
Citește pe www.zf.ro: Restructurarea este cuvântul de ordine în 2025, iar IT-iştii sunt primii pe listă. De la prosecco la birou şi salarii de mii de euro acum corporatiştii vor trebui să înfrunte realitatea tăierilor de salarii şi concedierilor VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Citește și: Boeing ar putea pierde venituri de până la 5 miliarde de dolari din cauza problemelor 787 Dreamliner
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Alertă „freezing rain” în București. Pe ce dată plouă cu gheață, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe