Prima pagină » Economic » Cutremur în piaţa jocurilor video. Acţiunile companiei care deţine Riot Games s-au prăbuşit după ce presa chineză de stat a numit jocurile video „droguri electronice”

Cutremur în piaţa jocurilor video. Acţiunile companiei care deţine Riot Games s-au prăbuşit după ce presa chineză de stat a numit jocurile video „droguri electronice”

Cutremur în piaţa jocurilor video. Acţiunile companiei care deţine Riot Games s-au prăbuşit după ce presa chineză de stat a numit jocurile video

UPDATE: Gigantul Tencent anunţă primele măsuri pentru a limita pierderile

Tencent a anunţat marţi că va introduce noi măsuri pentru a reduce accesul minorilor şi timpul petrecut de aceştia în jocurile sale.

Jucătorilor cu vârsta sub 12 ani li se va interzice să cheltuiască bani în principalul joc criticat de presă, Honor of Kings, iar restricţiile de timp pentru minori vor fi, de asemenea, înăsprite de la 1,5 ore la 1 oră în afara zilelor de sărbătoare şi de la 3 ore la 2 ore în sărbători, a transmis Tencent într-un comunicat postat pe unul dintre conturile sale oficiale de WeChat.

Ştire iniţială

Eticheta pusă de presa controlată de stat a avut un efect şi asupra altor companii din industria jocurilor video. Acţiunile NetEase au scăzut cu până la 15,7%, scăderi au înregistrat şi companiile XD şi GMGE Technology Group Ltd, specializată în jocuri mobile, relatează Reuters.

Daily Information, administrat de stat, a publicat un articol marţi în care spunea că mulţi adolescenţi sunt dependenţi de jocurile video online şi solicita mai multe restricţii în industrie.

„Nicio industrie, niciun sport nu poate fi lăsat să se dezvolte într-un mod care va distruge o generaţie”, se precizează în articolul care compară jocurile video online cu nişte „droguri electronice”.

Articolul de presă nu pare a fi doar o opinie restrânsă a publicaţiei ci mai degrabă este modul în care statul încercă să pregătescă terenul pentru lasarea unor reglementări, spun specialiştii.

Guvernul a promis anterior să consolideze regulile privind jocurile online şi educaţia pentru a proteja bunăstarea copiilor. În jocurile video online, autorităţile au căutat să limiteze orele pe care adolescenţii le pot juca, iar companiile, inclusiv Tencent, au implementat sisteme anti-dependenţă despre care spun că limitează timpul de joc al tinerilor.