- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O nouă tendinţă pe piaţa muncii: smartphone-ul devine un element central în trainingul angajaţilor
Angajaţii care participă la programe de training primesc ulterior de la trainer un video cu o situaţie din viaţa reală din business (cum ar fi, de exemplu, o reclamaţie a unui client nemulţumit), după care sunt invitaţi să se filmeze, cu smartphone-ul sau cu orice alt device, ca şi cum ar fi acolo şi ar rezolva problema.
O nouă tendinţă pe piaţa muncii: smartphone-ul devine un element central în trainingul angajaţilor (Imagine: Hepta/ Mediafax Foto)
După această etapă, ei primesc feedback de la trainer în legătură cu modul în care au abordat situaţia. Cam aşa s-ar descrie, pe scurt, „microlearningul”, cea mai nouă tendinţă din programele de dezvoltare a angajaţilor.
„Când vorbim despre trainingul clasic, desfăşurat în sala de curs, sau despre programele de e-learning, se ridică de fiecare dată întrebarea: «Cât de mult din informaţii le rămân angajaţilor în minte?». Exerciţiile practice sunt esenţiale pentru ca angajaţii trimişi la training să reţină cât mai mult din ceea ce învaţă, iar microlearningul îi impulsionează pe angajaţi să exerseze”, a explicat Andreas Kambach, managing director al companiei de training şi dezvoltare personală Triple A din Germania, care vinde şi instrumente de microlearning. El a fost prezent marţi la Bucureşti, în cadrul unui eveniment organizat de firma de training Ascendis, care livrează pe plan local şi programe de microlearning.
ULTIMELE ȘTIRI
-
WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
-
Tîlvăr: Ne asigurăm că Armata României are acces la cele mai avansate tehnologii şi echipamente
-
Ciolacu: Această coaliţie a funcţionat în parametrii aşteptaţi de români. Bolojan - posibil partener
-
Ucraina şi Germania discută despre un „răspuns decisiv” la implicarea Coreei de Nord în război
Puteţi citi continuarea pe Ziarul Financiar.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO