O poveste de succes din Estul Europei? Lanţul polonez Pepco, cu peste 370 de magazine în România, a înregistrat o nouă creştere şi vrea să se extindă în Vest

  • Pepco Group a înregistrat o creştere de 12% a veniturilor totale trimestriale.
  • Creşterea este determinată de performanţele înregistrate de brandul PEPCO, care a înregistrat un salt de 20% al veniturilor.
  • Lanţul polonez este prezent în România din 2015 şi are 372 de magazine în ţară, al doilea cel mai mare număr după Polonia.
Urmărește
7439 afișări
Imaginea articolului O poveste de succes din Estul Europei? Lanţul polonez Pepco, cu peste 370 de magazine în România, a înregistrat o nouă creştere şi vrea să se extindă în Vest

O poveste de succes din Estul Europei? Lanţul polonez Pepco, cu peste 370 de magazine în România, a înregistrat o nouă creştere şi vrea să se extindă în Vest

Grupul, care s-a listat la bursa de la Varşovia în luna mai a anului trecut, a declarat joi că veniturile sale din primul trimestru pentru perioada octombrie-decembrie au fost de 1,35 miliarde de euro.
 
Grupul Pepco a precizat că a înregistrat cel mai bun trimestru în ceea ce priveşte deschiderea de magazine, cu 161 de sucursale noi, dintre care 146 sub marca PEPCO, inclusiv 55 pe pieţele din Europa de Vest: Italia, Austria şi Spania, care continuă să se tranzacţioneze peste aşteptări.
 
"Este deosebit de îmbucurător faptul că, în ciuda provocărilor create de pandemia de COVID în lanţul de aprovizionare şi de cerere, forţa ofertei pentru consumatori a tuturor celor trei branduri ale noastre a asigurat o performanţă comercială rezistentă", a declarat directorul executiv Andy Bond, citat de Reuters.
 
Grupul declarase anterior că vede Europa ca fiind piaţa sa de desfacere, în urma performanţelor iniţiale încurajatoare ale magazinelor PEPCO din Europa de Vest. 
 
PEPCO, prezentă cu precădere în Europa de Est, intenţionează să deschidă magazine şi în Germania în prima jumătate a anului 2022.
 
Pepco a avut în 2020 în România vânzări dse 1,4 mld. lei (285 mil. euro). Compania şi-a consolidat astfel poziţia de lider al pieţei locale de modă la nivel de brand după ce competitorii H&M sau Zara au fost afectaţi de criza economico-sanitară.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici