„Te încearcă o oarecare mândrie atunci când se întâmplă astfel de lucruri”, admite Ann-Sofie Johansson. Îşi aminteşte perfect de ultima alegere vestimentară marca H&M a doamnei Obama, care a făcut furori în presa internaţională purtând o rochie de numai câţiva zeci deeuro. „A ales o creaţie frumoasă, un model dominat de puncte, pe care a accesorizat-o cu pantofi foarte strălucitori”, ne spune şeful designerilor de la H&M.
La început, acum mai bine de şase decenii, totul a pornit cu o idee. Democraţia trebuia instaurată şi în cel mai elitist domeniu al businessului, moda. În prezent, compania suedeză Hennes & Mauritz (H&M) are 87.000 de angajaţi în 38 de ţări, iar reprezentaţii ei pun succesul pe seama respectării intacte a crezului de a face haine de calitate accesibile tuturor. Chiar şi românilor.
Citeşte mai multe despre H&M pe www.gandul.info