Unii reprezentanţi ai companiei japoneze şi-au cerut duminică scuze pentru breşa de securitate, într-o conferinţă de presă, acestea fiind primele comentarii publice din partea Sony după criza care a dus la închiderea PlayStation Network pe 19 aprilie.
Sony a reiterat posibilitatea ca printre datele furate să fi fost şi informaţii privind cardurile de credit ale clienţilor.
„Ne cerem scuze profunde pentru problemele şi necazurile create utilizatorilor„, a declarat Kazuo Hirai, pe locul doi în ierarhia companiei şi principalul candidat la succesiunea directorului general Howard Stringer, după care s-a înclinat adânc.
Stringer nu a participat la conferinţa de presă.
Mulţi utiliatori ai PlayStation au fost înfuriaţi de faptul că primul avertisment privind una dintre cele mai grave breşe de securitate informatică produsă vreodată a venit la o săptămână după ce Sony a închis reţeaua şi la câteva ore după de Hirai a prezentat primele tablete PC ale companiei.
Sony a anunţat că va oferi conţinut gratuit, inclusiv acces liber la reţea, timp de 30 de zile, utilizatorilor actuali, pentru a preveni plecarea utilizatorilor.
Compania a precizat că după atacul informat a îmbunătăţit securitatea şi vor fi introduse sisteme mai avansate de protecţie a datelor.
Sony a cerut totodată FBI să investigheze atacul informatic.
În legătură cu acuzaţiile că utilizatorii au fost informaţi târziu despre breşa de securitate, Hirai a spus că Sony a vrut să afle mai întâi ce date au fost furate.