- Home
- Economic
- LONDRA, (17.05.2012, 18:11)
- Anca Dumitrescu ,
Opel opreşte producţia Astra în Germania. Va fabrica o nouă versiune în Marea Britanie şi Polonia
Opel, divizia europeană a General Motors (GM), va opri producţia modelului Astra în Germania, dar din 2015 va fabrica o nouă versiune a acestuia la o fabrică din Anglia, lângă Liverpool, precum şi în Polonia.
Urmărește
680 afișări
Opel opreşte producţia Astra în Germania. Va fabrica o nouă versiune în Marea Britanie şi Polonia
Fabrica Ellesmere Port, operată de brandul britanic Vauxhall al Opel, va fi principalul centru de producţie al noului model Astra, care va fi introdus din 2015, după ce angajaţii fabricii au acceptat propunerile de îmbunătăţire a productivităţii, se arată într-un comunicat al GM, transmite Bloomberg.
General Motors are 40.000 de angajaţi la 11 fabrici din Europa, dintre care 2.100 lucrează la uzina din Marea Britanie.
Grupul american va investi 300 de milioane de euro în producţia Astra în Marea Britanie, precum şi la o altă fabrică deţinută în Polonia, la Gliwice, dar va opri asamblarea modelului la uzina germană Ruesselsheim.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Lasconi anunţă o întâlnire cu Nicuşor Dan: Nu văd cum aş putea să mă răzgândesc
-
Vladimir Ciorbă, patronul Nordis, reacţie la implicarea sa în reţinerea primarului din Sinaia/ „Încă din vara anului trecut am depus numeroase sesizări către DNA şi alte organe competente"
-
Daniel David: Avem o problemă foarte mare cu numărul de profesori
Opel va continua să folosească această fabrică de lângă Frankfurt, care produce şi modelul Insignia, la capacitate maximă, a precizat compania, fără alte detalii.
Acest fapt poate ridica semne de întrebare legate de supravieţuirea unei alte fabrici germane, de la Bochum, care, alături de Ellesmere Port, era considerată candidată la închidere.
Viitoarea generaţie Astra va duce la crearea a 700 de locuri de muncă la Ellesmere Port, după ce angajaţii au semnat noi contracte, valabile de anul viitor şi până la începutul anilor 2020, potrivit Opel, care va garanta o producţie de minim 160.000 de maşini pe an.
Angajaţii au acceptat să lucreze în trei schimburi în loc de două în prezent, iar fabrica va fi profitabilă dacă va funcţiona la capacitate maximă, potrivit companiei.
General Motors a exercitat presiuni asupra angajaţilor de la fiecare fabrică Opel să accepte concesii, după ce operaţiunile europene au înregistrat pierderi operaţionale de 256 milioane de dolari în primul trimestru, faţă de un profit de 5 milioane de euro în urmă cu un an.
Citește pe www.zf.ro: Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cu ultimii bani şi-a cumpărat o mină abandonată care nu părea să aibă niciun viitor. Acum are o avere colosală de 200 de milioane de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Noua regulă pentru românii care nu locuiesc la ADRESA din buletin. Ce e obligatoriu să faci din ianuarie 2025 și de ce acte ai nevoie
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe