Oraşul Bistriţa se promovează cu o hartă 3D şi cu imagini în direct de pe pietonalul din centru

Oraşul Bistriţa se promovează cu o hartă 3D şi cu imagini în direct de pe pietonalul din centru, ambele putând fi accesate pe o pagină web realizată cu bani europeni, proiectul "Cetatea Medievală Bistriţa" obţinând o finanţare prin Programul Operaţional Regional.

Urmărește
1304 afișări
Imaginea articolului Oraşul Bistriţa se promovează cu o hartă 3D şi cu imagini în direct de pe pietonalul din centru

Oraşul Bistriţa se promovează cu o hartă 3D şi cu imagini în direct de pe pietonalul din centru (Imagine: cetateabistrita.ro)

Portalul www.cetateabistrita.ro, realizat de Primăria Bistriţa cu scopul de a promova turistic oraşul, le pune la dispoziţie celor interesaţi 196 de obiective din oraş în format 3D, dar şi imagini în direct din centrul istoric, transmise live printr-o cameră web.

Printre obiectivele care pot fi vizualizate în format 3D se numără Biserica Evanghelică, monument din secolul al XIV-lea, Turnul Dogarilor, Casa Ioan Zidarul, Complexul Sugălete şi multe altele.

Totodată, Primăria Bistriţa a lansat, de Crăciun, şi agenda "Bistriţa - Poarta Transilvaniei 2012" care conţine informaţii despre toate evenimentele culturale, turistice şi de agrement organizate de municipalitate anul viitor, însoţite de fotografii de la ediţiile precedente.

Primarul municipiului Bistriţa, Ovidiu Creţu, a declarat pentru MEDIAFAX că instituţia pe care o conduce a programat astfel evenimentele încât în fiecare săptămână să existe motive pentru ca bistriţenii să iasă din casă.

Anul acesta, Primăria Bistriţa a promovat turistic oraşul şi cu ajutorul mascotei - struţul cu potcoavă în cioc, prin brandul "Oraş al pasajelor" şi prin siglă în care apar stilizate, într-o manieră contemporană, Biserica Evanghelică şi Ansamblul Sugălete.

Aceste elemente, alese de specialişti, au fost selectate pentru a oferi identitate oraşului Bistriţa care este una din cele şapte cetăţi medievale din Transilvania.

Bistriţa a fost desemnat "oraş al pasajelor" fiindcă are în total 22 de pasaje care asigură legătura între centrul oraşului şi străzile laterale. De altfel, Primăria Bistriţa vrea să reabiliteze toate aceste pasaje cu bani europeni, să înlocuiască actualele pavaje cu piatră natură, să asigure iluminat arhitectural şi să reabiliteze pereţii laterali.

Municipiul Bistriţa a câştigat proiectul "Promovarea turistică a Cetăţii Medievale Bistriţa" care se derulează pe parcursul acestui an.

Proiectul este finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Regional, Axa prioritară 5 - "Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului", Domeniul major de intervenţie 5.3 - "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".

Valoarea totală a proiectului este de aproximativ un milion de lei din care peste 780.000 de lei reprezintă finanţare nerabursabilă, restul banilor urmând să fie alocaţi de la buget.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creşterea atractivităţii si competitivităţii turistice a municipiului Bistriţa, prin crearea unui nou brand turistic - Cetatea Medievală Bistriţa, şi promovarea acestuia la nivel naţional prin metode specifice de marketing.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici