Campania integrată de comunicare “Vocea Muntelui”, concepută şi implementată de agenţia Oxygen, marchează cei 20 de ani de parteneriat strategic dintre Vodafone şi Salvamont. ”Vocea Muntelui” scoate la lumină unul dintre cele 130.000 de cazuri reale de pe parcursul celor 20 de ani de colaborare, în care Salvamont a utilizat tehnologia de ultimă generaţie oferită de Vodafone pentru a scurta timpul intervenţiilor contra-cronometru, tot mai complexe de la an la an.
Vodafone, reţeaua care salvează vieţi, îşi consolidează astfel angajamentul faţă de parteneriatul Salvamont printr-o campanie integrată de comunicare dedicată creşterii nivelului de conştientizare asupra riscurilor de pe traseele montane, amintind totodată soluţiile digitale şi AI folosite pentru salvarea de vieţi în operaţiunile Salvamont.
“Un minut poate face diferenţa între viaţă şi moarte. Iar pentru salvatorii montani, dar şi pentru cei aflaţi în primejdie, fiecare minut contează. Campania aniversara marcheaza cei 20 de ani de parteneriat dintre Vodafone şi Salvamont România: 130.000 de vieţi salvate în peste 110.000 de intervenţii. Iar în spatele cifrelor sunt oamenii de la Salvamont şi tehnologia oferită de Vodafone. E onoare să dăm voce muntelui prin intermediul campaniei noastre şi să susţinem in continuare exploratorii neînfricaţi,”, a spus Ruxandra Rău, Brand & Marketing Communication Director, Vodafone România.
“20 de ani, sute de mii de intervenţii şi vieţi salvate şi ocazia de a spune una dintre aceste poveşti. Acesta a fost punctul de plecare în crearea campaniei care urma să celebreze parteneriatul dintre Vodafone, Fundaţia Vodafone şi Salvamont. Iar insight-ul campaniei l-am găsit chiar în povestea reală a doi turişti, care au căutat semnele muntelui pentru a-şi găsi drumul sigur spre casă. Astfel a luat naştere Vocea Muntelui – gândul care personifică cel mai bine suportul pe care acest partneriat îl oferă de 20 de ani exploratorilor neînfricaţi. Pentru că Vocea Muntelui poate fi uneori vitală pentru cei aflaţi în situaţii limită pe munte şi este Vocea pe care aceştia pot conta şi pe care o pot urma pentru a se întoarce în siguranţă”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
Inspirat din poveştile reale ale echipelor de salvare, spotul TV Vodafone – Salvamont “Vocea Muntelui” redă un scenariu de urgenţă, în care echipele Salvamont intervin şi salvează oamenii cu ajutorul tehnologiei Vodafone. Campania se derulează pe un mix bogat de canale de comunicare, incluzând TV, outdoor, cinema, digital, retail, social media şi PR, avand drept obiectiv atât creşterea notorietătii parteneriatului şi a rezultatelor ultimilor 20 de ani, cât şi gradul de conştientizare cu privire la riscurile care pot fi întâmpinate pe munte şi conduita pe care ar trebui să o urmeze amatorii de trasee montane.
Spotul TV poate fi vizionat aici: https://www.youtube.com/watch?v=4jn1HdrDWwg&t=1s
Credits:
Vodafone România
Oxygen
Despre Oxygen
Cu birouri în Bucureşti şi Cluj-Napoca, Oxygen este in topul celor mai mari agentii de publicitate si comunicare integrata, iar portofoliul de clienţi reuneşte companii locale şi internaţionale precum: Vodafone, PPC, BEKO Romania, Avon, STRABAG, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, BERD, Garanti BBVA, VEKA Romania, Selgros, Xiaomi, Sony Pictures AXN, Hesburger şi mulţi alţii. Misiunea Oxygen este de a creşte în mod sustenabil branduri şi businessuri, prin insighturi, abordare strategică şi campanii integrate axate pe rezultate. https://oxygencomms.ro