P&G, Henkel şi Palmolive sunt interesate de preluarea diviziei Sanex a Unilever

Procter&Gamble, Henkel şi Colgate-Palmolive sunt interesate de preluarea diviziei Sanex, producătoare de deodorante, a grupului de bunuri de consum Unilever, pentru până la un miliard de dolari, au declarat surse apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.

Urmărește
7 afișări

Uniunea Europeană a condiţionat anul trecut aprobarea preluării de către Unilever a diviziei europene producătoare de gel de duş şi detergenţi a companiei Sara Lee, de vânzarea brandului Sanex al acesteia. Achiziţia, de 1,21 miliarde de euro (1,69 miliarde dolari), a avut loc în decembrie.

Unilever se află în negocieri avansate de vânzare a Sanex pentru până la un miliard de dolari, au spus sursele, adăugând că tranzacţia ar putea fi finalizată în următoarele câteva săptămâni.

"P&G şi Colgate au în mod clar puterea financiară să preia Sanex. Colgate încearcă să îşi reducă dependenţa de produsele pentru îngrijirea orală, în timp ce P&G face multe schimbări în portofoliu", a delcarat Jack Russo, analist la compania Edward Jones din St. Louis, care recomandă clienţilor achiziţia de acţiuni ale celor două companii.

La 31 decembrie, P&G deţinea numerar de 3,25 miliarde de dolari, iar Colgate 490 milioane de dolari.

Sursele au arătat că Unilever nu ar fi vrut să vândă Sanex, întrucât era brandul pe care îl dorea cel mai mult în tranzacţia cu Sara Lee.

"Sanex a fost brandul bijuterie în tranzacţia cu Sara Lee. Este o pierdere masivă, întrucât este singurul motiv pentru care au făcut preluarea, iar problema este extrem de stânjenitoare", a declarat Andy Smith, analist la compania MF Global din Londra.

Competiţia pentru Sanex ar putea permite Unilever să obţină un preţ peste aşteptări, între 900 milioane dolari şi un miliard de dolari, au mai spus sursele.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici