- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
(P) FC Barcelona, în negocieri pentru prelungirea acordului de sponsorizare cu Beko
FC Brcelona este pe punctul de a prelungi principalele sale contracte de sponsorizare cu fabricantul turc de electrocasnic Beko şi compania de e-commerce japoneză Rakuten. Actualele contracte expiră în 2021, dar catalanii vor să le prelungească pe cel puţin încă un sezon, 2021/2022, potrivit Mundo Deportivo.
Barcelona a semnat un contract uriaş de sponsorizare cu Rakuten în 2016, în valoare de 220 de milioane de euro, pentru perioada iunie 2017 - iulie 2021. Contractul prevedea posibilitatea de prelungire cu încă un sezon, clauză pe care clubul blaugrana vrea acum s-o activeze.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
Cu Beko, Barcelona a semnat contractul de sponsorizare în 2014 cu Beko, iar în 2018 l-a reînnoit, de asemenea, cu valabilitate până în 2021. Valoarea acestui contract este de 71 de milioane de euro. De asemenea, catalanii au început negocierile de prelungire a contractului cu compania turcă.
Sursa citată susţine, însă, că ambele companii încearcă să reducă suma de sponsorizare pe care o virează anual către gruparea de pe Camp Nou.
În aprilie, preşedintele Barcelonei, Josep Bartomeu, a recunoscut că formaţia catalană nu va reuşi să-şi îndeplinească obiectivul de 1,05 miliarde de euro pentru sezonul 2019/2020, din cauza pandemiei de coronavirus. Pandemia a afectat finanţel clubului, dar, de parcă asta nu era de-ajuns, trupa blaugrana vrea să-şi renoveze şi arena Camp Nou, urmând exemplul rivalei Real Madrid.
La neîndeplinirea obiectivului financiar stabilit vara trecută de vină nu este doar pandemia de coronavirus, ci şi faptul că gruparea catalană a ratat câştigarea titlului (cucerit de Real Madrid), dar şi a Cupei Spaniei (finala se va juca între Real Sociedad şi Athletic Bilbao).
VEZI AICI: Aragaze Beko - oferte
Jordi Moix, vicepreşedinte al clubului catalan, a declarat pentru La Vanguardia că pandemia de Covid-19, coroborată cu schimbarea primarului Barcelonei, va decala demararea proiectului de modernizare al stadionului. Aceasta nu este, însă, prima amânare a acestui proiect, ci deja este a patra amânare.
Beko, al doilea cel mai important sponsor al Barcelonei, are tot interesul să rămână alături de clubul catalan. Producătorul turc a reuşit să ajungă de pe locul 23 în topul vânzărilor în Spania pe locul 3, după ce a încheiat acordul cu FC Barcelona.
În 2014, Beko a semnat pentru prima dată contractul de sponsorizare cu Barcelona, angajându-se să plătească 40 de milioane de euro în patru ani pentru privilegiul de a-şi imprima numele pe mânecile tricourilor jucătorilor catalani. În 2018, cele două entităţi au renegociat contractul, pentru alţi trei ani, ajungându-se la o sumă de 71 de milioane de euro.
Cum a funcţionat parteneriatul? Cum nu se poate mai bine. Graţie notorietăţii clubului blaugrana, Beko (despre care 50% din spanioli nu ştiau ce vând) a ajuns pe locul 3 în Spania la capitolul vânzări de electrocasnice. Cota de piaţă a crescut de la 1,7% până la 7%, iar vânzările au ajuns la 130 de milioane de euro anual numai în Spania. Planurile turcilor sunt mari, însă, care vor ca până în 2023 să-şi dubleze încasările şi să ajungă la o cotă de piaţă de două cifre.
VEZI AICI: Beko - oferte aragaze
Beko a reuşit să-şi crească vânzările cu aproape 10% după primul an de sponsorizare a clubului Barcelona, iar în următorii ani creşterea a fost constantă. Notorietatea câştigată graţie clubului catalan a fost înregistrată la nivel global, nu doar în Spania, vânzările grupului turc crescând exponenţial peste tot.
Apropierea dintre Beko şi spanioli a făcut un pas în plus spre întărirea relaţiei în plină pandemie. Compania turcă a donat medicilor şi celor aflaţi în prima linie în lupta împotriva coronavirusului, în această primăvară, peste 400 de aparate electrocasnice (maşini de spălat, aragaze, frigidere etc.).
Beko a colaborat direct cu diverse organizaţii neguvernamentale şi asociaţii precum Crucea Roşie, Save the Children, Fundaţia Aladina sau Fundaţia Menudo Corazones, care au primit aceste donaţii de electrocansice Beko. Spitale precum Gregorio Maranon şi Nino Jesus din Madrid, au primit şi ele electrocasnice Beko sub formă de donaţii.
Împreună cu Barcelona, prin Fundaţia Barça, Beko a ajutat medicii din Catalonia şi Colegiul Medicilor din Barcelona cu aparate şi instalaţii sanitare pentru spitale, care să ajute în lupta împotriva coronavirusului.
Beko nu s-a limitat doar la Spania, însă. De-a lungul acestui an, compania turcă de electrocasnice a donat echipamente pentru mai bine de 420 de spitale din Portugalia, Turcia, România, Franţa, Polonia, Kosovo, Serbia, Bosnia, Slovenia, Filipine, Ucraina, Marea Britanie, Cehia, Ghana, Thailanda, Nigeria, Angola, Germania, Pakistan şi Bangladesh.
Beko n-a cunoscut progresul doar contractelor de sponsorizare şi donaţiilor făcute, ci şi graţie calităţii produselor sale. Conform Organizaţiei Consumatorilor OCU, care a realizat un studiu pe 90.000 de cetăţeni din Spania, Franţa, Portugalia, Belgia şi Italia, produsele Beko sunt printre cele mai durabile de pe piaţă.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 16:20
-
astăzi, 16:01
Conducerea PSD se reuneşte duminică după negocierile cu PNL-UDMR şi consultările cu preşedintele