- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
(P) Grupul Coca-Cola HBC AG publică Raportul Integrat pentru anul 2014
Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a publicat raportul „It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness.”
(P) Grupul Coca-Cola HBC AG publică Raportul Integrat pentru anul 2014
Acesta este cel de-al treilea Raport de Activitate Integrat al Grupului Coca-Cola HBC şi conţine, pentru prima dată, atât informaţii detaliate despre diferite aspecte de business, cât şi legate de guvernanţă şi dezvoltare durabilă, marcând totodată parteneriatele de succes ale companiei.
„Evoluţia de succes a companiei Coca-Cola HBC este strâns legată de eforturile noastre de a contribui la bunăstarea consumatorilor şi a societăţii în general. De peste 10 ani, am avut o abordare centrată pe derularea activităţilor noastre într-un mod responsabil şi sustenabil, asigurându-ne că prin valoarea adusă partenerilor noştri, le câştigăm încrederea. Această valoare este conturată din ce în ce mai mult şi de alţi factori pe lângă performanţele financiare, cum sunt: responsabilitatea socială şi cea faţă de mediu, reputaţia în comunităţile în care operăm, investiţiile în dezvoltarea angajaţilor şi a partenerilor noştri. Toate acestea contribuie la performanţa afacerii noastre.”, a declarat Dimitris Lois, Chief Executive Officer Coca-Cola HBC AG.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
Coca-Cola HBC îşi concentrează eforturile pentru a genera valoare prin rezultatele obţinute la cel mai înalt nivel de calitate, eficenţă şi grijă, în cele 28 de ţări în care operează. În 2014, aceastea au inclus:
- 2 miliarde de navete de băuturi răcoritoare vândute
- peste 589 milioane de consumatori deserviţi
- 2,1 milioane de clienţi
- 36.362 locuri de muncă generate direct şi peste 600.000 de oameni angajaţi în întregul lanţ valoric
- 8,7 milioane de euro investiţi în programe adresate comunităţii
- 31.296 de ore de voluntariat investite în iniţiative sociale şi de mediu
- Reducerea amprentei de apă la 18,4 miliarde de litri
- Reducerea amprentei de carbon la 718.766 de tone
- Recuperarea în proporţie de 73% a ambalajelor puse în circulaţie
- Reciclarea în proporţie de 91% a deşeurilor rezultate din activitatea noastră.
În 2014, iniţiativele de dezvoltare durabilă ale companiei s-au concentrat pe trei arii cheie: a) promovarea unui stil de viaţă echilibrat, b) minimizarea impactului asupra mediului şi c) implicarea în comunităţile locale.
În funcţie de fiecare arie, menţionăm următoarele iniţiative:
a). Un stil de viaţă echilibrat
- 1,6 milioane de participanţi activi în programe sportive
- Un portofoliu variat care oferă inclusiv băuturi cu un conţinut scăzut de calorii sau fără calorii pe toate pieţele, începând cu 2015
- Informarea consumatorilor, voluntar, cu privire la numarul de calorii prin etichetele ambalajelor
b). Minimizarea impactului asupra mediului
- Reducerea totalului emisiilor absolute de carbon cu 7,8%, în comparaţie cu anul 2013
- 5,8 milioane de euro investiţi în proiecte dedicate reducerii consumului de apă în peste 20 de ţări, economisind astfel peste 1,1 milioane de metri cubi de apă
- 8 fabrici de îmbuteliere care au primit certificarea cu Medalia de Aur European Water Stewardship
- 4,3 milioane de euro investiţi în programe de reducere a consumului de energie, obţinând o scădere de 300 milioane de megajouli.
c). Implicarea în comunităţile locale
- 8,7 milioane de euro (2,5% din profit, înainte de a fi impozitat) investiţi în parteneriate comunitare şi iniţiative care vizează probleme sociale şi de mediu
- 2,4 milioane de euro investiţi în susţinerea educaţiei tinerilor pentru a creşte şansele de angajare şi pentru a încuraja dezvoltarea culturii anteprenoriale în rândul femeilor
- Susţinerea comunităţilor prin peste 30.000 de ore de voluntariat, precum şi prin donaţii financiare şi în bunuri, în cazul dezastrelor naturale.
Coca-Cola HBC a devenit liderul global al industriei de băuturi răcoritoare în Indexul de Sustenabilitate Dow Jones World, precum şi în Indexul Europe Sustainability, şi este listată în Indexul FTSE4Good încă din 2001 – anul în care a fost înfiinţat. De asemenea, compania a primit calificativul „A” din partea Carbon Disclosure Project (CDP) şi un loc în Indexul Global Climate Performance Leadership.
Raportul „It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness” urmează modelul Consiliului Internaţional de Raportare Integrată (IIRC) şi respectă Iniţiativa Globală de Raportare GRI 3.1. De asemenea, acest raport susţine angajamentul Coca-Cola HBC de a comunica progresul, în baza celor 10 principii ale Acordului Global al Naţiunilor Unite (UNGC), Mandatul UN CEO Privind Apa şi Forumul de Business UN Grijă pentru Climat.
Informaţiile despre mediu şi cele din domeniul social incluse în Raport au fost verificate independent de către Denkstatt GmbH, inclusiv conţinutul referitor la solicitările GRI şi comunicările UNGC în desfăşurare. Informaţiile despre investiţiile în comunitate au fost verificate de London Benchmarking Group.
Raportul Anual Integrat al Coca-Cola HBC pe anul 2014, „It’s Good to Share – Building Trust, Spreading Happiness”, poate fi descărcat accesând:
www.coca-colahellenic.com/investorrelations/annualreports
Despre Grupul Coca-Cola HBC Grupul Coca-Cola HBC este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări anuale de peste 2 miliarde de navete.Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operaţiuni în 28 de ţări, deservind o populaţie de peste 585 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri şi cafea.
Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa şi pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în acelaşi timp un mediu de lucru deschis, desfăşurându-şi activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze şi să menţină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităţilor locale. Coca-Cola HBC AG este listată la Bursa de Valori din Londra şi la Bursa de Valori din Atena. Coca-Cola HBC este inclusă în indicii Dow Jones Sustainability şi FTSE4Good. Pentru mai multe informaţii vă invităm să accesaţi site-ul www.coca-colahellenic.com
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company) şi Coca-Cola HBC Romania (care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Despre Indexul Dow Jones Sustainability
Indexul DJS a fost înfiinţat în 1999 şi a reprezentat primul punct de referinţă în privinţa sustenabilităţii la nivel mondial. Indicele este oferit în colaborare de către RobecoSAM şi S&P Dow Jones. Grupul monitorizează performanţa pe bursa de valori a celor mai importante companii din lume, după criterii economice, sociale şi de mediu. Indicele are rol de punct de referinţă pentru investitorii care integrează aspectele de sustenabilitate în portofoliul lor şi furnizează o platformă interactivă eficace pentru companiile care vor să adopte cele mai bune practici privind sustenabilitatea. În urma evaluării mai multor situaţii generale şi specifice industriei, numai top 10% companii sunt incluse în Index. Pentru mai multe informaţii vizitaţi http://www.sustainability-indices.com/
Despre CDP
CDP este o organizaţie internaţională, non-profit, ce oferă companiilor şi oraşelor singurul sistem global de măsurare, informare, gestionare şi distribuire a informaţiilor esenţiale despre mediu. CDP colaborează cu forţele din piaţă, printre care se numără 767 de investitori instituţionali cu active în valoare de 92 de trilioane de dolari, pentru a motiva companiile să ofere informaţii despre impactul lor asupra mediului şi resurselor naturale şi să ia măsuri pentru a-l reduce. CDP deţine în acest moment cea mai mare colecţie globală de informaţii despre schimbările climatice de bază, precum şi despre riscurile privind apa şi pădurile, şi pune aceste date în centrul strategiei de business, investiţiilor şi politicii de luare a deciziilor. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cdp.net.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO