- Home
- Economic
- (22.07.2014, 14:39)
- Liliana Micu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
(P) MOL România oferă instrumente de gătit BergHOFF la preţuri promoţionale
Clienţii MOL România pot beneficia de o reducere de până la 70 % faţă de preţurile recomandate în benzinării. Produsele disponibile variază de la seturi complexe pentru grill la cuţite ceramice, tigăi şi accesorii
Urmărește
2991 afișări
(P) MOL România oferă instrumente de gătit BergHOFF la preţuri promoţionale
17 Iulie, BUCUREŞTI – MOL România derulează o campanie pentru perioada vară - toamnă 2014, în cadrul căreia oferă clienţilor instrumente de gătit BergHOFF la preţuri cu până la 70% mai reduse decât cele recomandate în magazinele din benzinării, până la 14 septembrie.
“Cercetările noastre au arătat că din ce în ce mai mulţi români sunt interesaţi să adopte un stil de viaţă sănătos, iar gătitul este un element central al acestor preocupări, numărul pasionaţilor de arta culinară fiind în creştere. În perioada de dinaintea campaniei promoţionale, mai mult de un sfert dintre produsele achiziţionate cu ajutorul catalogului Multibonus, program dedicat clienţilor fideli ai MOL România, erau instrumente de bucătărie. În plus, în ultimul an a crescut atât audienţa TV a emisiunilor culinare cât şi notorietatea publicaţiilor specializate, fie ele „tradiţionale” sau din zona new/social media. Consumatorii au exigenţe ridicate, preferă produsele care îmbină calitatea şi funcţionalitatea şi îi pot ajuta să pregătească preparate gustoase într-un mod sănătos. Fiind o reţea de benzinării naţională, care oferă un portofoliu premium tuturor românilor, ne adresăm practic tuturor familiilor, întrucât oferta promoţională Berghoff include produse diverse şi de foarte bună calitate, de la cuţite ceramice la tacâmuri pentru copii, aparate de bucătărie sau seturi complexe pentru grill”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Pentru fiecare achiziţie de minimum 25 de lei de carburant sau produse şi servicii din magazin, clienţii MOL România vor primi câte o etichetă promoţională. Etichetele pot fi aplicate pentru un cupon pentru a fi utilizate la achiziţia de produsele BergHOFF la preţuri reduse faţă de cele recomandate în magazinele din benzinării.
De asemenea, punctele acumulate pe cardul de fidelitate Multibonus pot fi folosite pentru plata produselor, în loc de numerar. Clienţii au şi posibilitatea de a participa la o tombolă cu premii BergHOFF, pe baza bonului fiscal obţinut la efectuarea de achiziţii din benzinăriile MOL.
Lansat în anul 1994, brandul BergHOFF se clasează printre cei mai faimoşi producători de ustensile pentru gătit şi se distinge prin trei atuuri esenţiale: inovaţie, creativitate în design şi calitate excepţională. Pentru pasionaţii de gătit, fie că sunt experţi sau începători, BergHOFF oferă o colecţie inedită de cuţite, oale, tigăi şi accesorii, realizate după cele mai înalte standarde calitative, pentru ca gătitul să fie întotdeauna o plăcere.
Regulamentul promoţiei împreună cu detaliile privind produsele şi participarea sunt disponibile într-o secţiune dedicată a site-ului MOL România.
Campania promoţională din benzinării este susţinută de un mix de canale media care include: posturi TV centrale şi locale, posturi de radio cu acoperire naţională şi locală, presă scrisă, publicaţii online, bloguri, site-uri de nişă şi social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat pe canalul Youtube al MOL România.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Doi concurenți s-au logodit în secret, chiar în timpul filmărilor Asia Express 😲 Abia acum s-a aflat!
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
astăzi, 10:40