- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pandemia a afectat piaţa locală a peştelui. Românii au consumat cu 20% mai puţin
- Piaţa locală a produselor din peşte are o prognoză de creştere de circa 5%, din martie şi până la sfârşitul lui 2020, în condiţiile în care de la debutul pandemiei, consumul general de peşte din România a scăzut cu 20%, conform estimărilor companiei Alfredo Seafood
- Consumul de peşte în România era de 8 kg/capita/ an în 2019, plasându-ne la coada clasamentului în Uniunea Europeană
- Creşterea pieţei a început deja şi este generat de interesul tot mai mare manifestat de români pentru o dietă sănătoasă, spune compania.
De la debutul pandemiei, consumul general de peşte din România a scăzut cu 20%
De la debutul crizei COVID-19, consumul general de peşte a scăzut cu 20%, dar odată cu ieşirea din izolare au apărut şi semnele de revenire pe acest segment. La nivelul portofoliului Alfredo Seafood, în martie şi aprilie, rulajul a scăzut cu 75% în sectorul HoReCa. În mai, după ridicarea restricţiilor, vânzările au revenit la un nivel apropiat de aceeaşi perioadă din 2019, cu o tendinţă puternică de creştere a segmentului online.
„În perioada de izolare, am observat o scădere a cererii de produse de calitate superioară, cum sunt somonul, creveţii sau tonul. Această tendinţă a fost firească în contextul respectiv, deoarece oamenii au fost mult mai atenţi cu cheltuielile, având temeri legate de stabilitatea imediată a veniturilor. Totuşi, consumul general de peşte începe să-şi revină în România. Anticipez că majorarea vânzărilor va ajunge la 5% până la finele anului, dar aceste estimări pot oricând să se schimbe din cauza climatului neobişnuit în care ne aflăm. Cred că una dintre cele mai bune strategii de creştere a consumului în următoarele luni constă în stimularea vânzărilor online, de aceea vom accelera investiţiile în dezvoltarea magazinul virtual al Alfredo Seafood”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Reprezentantul Alfredo Seafood speră ca piaţa locală de peşte să crească în continuare, în ciuda acestei perioade dificile, pentru a nu se pierde progresele obţinute. „Dacă în 2015 se consumau în România 6 kg/an pe cap de locuitor, în 2019 am ajuns la 8 kg/capita/an şi ne situăm în coada clasamentului UE, la acest capitol”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.
Compania Alfredo Seafood a fost creată de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO