Parcul comercial Vulcan, inaugurat pe 4 septembrie. Cum va arăta proiectul de 47 milioane euro - FOTO

Fondul sud-african de investiţii NEPI inaugurează săptămâna viitoare, pe 4 septembrie, parcul comercial Vulcan Value Centre din cartierul Rahova al Capitalei, închiriat în proporţie de 95%, după o investiţie de 47 milioane euro.

Urmărește
8662 afișări
Imaginea articolului Parcul comercial Vulcan, inaugurat pe 4 septembrie. Cum va arăta proiectul de 47 milioane euro - FOTO

Parcul comercial Vulcan, inaugurat pe 4 septembrie. Cum va arăta proiectgul de 47 milioane euro

Parcul comercial din sud-vestul Bucureştiului are o suprafaţă construită de 25.750 metri pătraţi, dintre care aproximativ 25.000 metri pătraţi de spaţii comerciale şi peste 1.200 de locuri de parcare. Centrul are ca ancore principale hipermarketul Carrefour şi magazine de fashion precum H&M, C&A, Domo, Takko şi Deichmann, potrivit unui comunicat al companiei.

Potrivit NEPI, conceptul Value Centre se adresează unui public cu venituri medii, care va găsi toate produsele de care are nevoie într-o singură destinaţie, fiind primul proiect de acest fel din Bucureşti.

"New Europe Property Investments (NEPI) introduce prin acest proiect un nou concept de retail pe piaţa centrelor comerciale din România. Vulcan Value Centre va deservi partea de sud-vest a capitalei şi a fost gândit astfel încât să poată satisface toate nevoile locuitorilor din zonă. Sunt convins că acest concept de parc comercial va avea succes în Bucureşti şi va pune bazele unui nou model de shopping, care aduce produse extrem de diverse, de calitate, la preţuri atractive şi foarte aproape de casă", a declarat Tiberiu Smaranda, directorul executiv al NEPI.

Parcul comercial va cuprinde peste 50 de magazine, dintre care unităţi mari de peste 800 metri pătraţi cu deschidere direct spre parcare, precum H&M (îmbrăcăminte), C&A (îmbrăcăminte), Hervis (articole sportive), Noriel Bebe (articole pentru copii), Animax (petshop), LEMS (home&deco), JYSK (home&deco), DOMO (electronice şi electrocasnice), Takko (îmbrăcăminte), Deichmann (încălţăminte) şi DM (drogherie).

Totodată, Carrefour va deschide un hipermarket cu o suprafaţă de 9.600 metri pătraţi, care are ataşată o galerie comercială de 2.500 metri pătraţi care include magazine precum: Orange, Germanos, Vodafone, Sensiblu, Kitchen Shop, B&B Collection, Marionnaud, Flormar, Penti, dar şi Metropolis Casino, restaurant Mesopotamia şi diferite tipuri de servicii precum curăţătorie ecologică, service GSM şi coafor.

Lucrările la Vulcan Value Centre au început în februarie 2014, parcul comercial fiind accesibil atât din strada Sebastian, precum şi din Calea Progresului.

Potrivit unor informaţii anterioare ale fondului de investiţii, NEPI a investit 47 milioane euro în acest centru şi se aşteaptă la venituri anuale din chirii de 4,1 milioane euro.

Odată cu deschiderea parcului comercial, fondul de investiţii NEPI va ajunge la un portofoliu de aproximativ 330.000 metri pătraţi suprafaţa închiriabilă în centre comerciale. În prezent, NEPI gestionează în România centre comerciale precum Ploieşti Shopping City, City Park Constanţa, Promenada Mall Brăila, Galaţi Shopping City, Retail Park Auchan Piteşti, Deva Shopping Centre, Severin Shopping Center, Brasov Strip Mall, dar şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The Lakeview Bucureşti şi City Business Centre Timişoara.

Pe 16 octombrie, NEPI va inaugura şi Shopping City Târgu Jiu, primul centru comercial de tip mall din judeţul Gorj.

De asemenea, NEPI are în dezvoltare în România investiţii de peste 460 de milioane de euro, în proiecte noi sau în extensii de proiecte existente, suprafaţa totală închiriabilă la finalizare fiind estimată la peste 250.000 metri pătraţi. Cea mai importantă investiţie a NEPI în curs de dezvoltare este centrul comercial Mega Mall din Bucureşti, investiţie de 165 milioane de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici