- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
România a devenit ţara centrelor comerciale, iar mallul, o a doua casă a românilor. În aceste condiţii, cremele şi parfumurile au plecat după consumatori, care mai au de cheltuit cam 50 de euro lunar pentru produse de înfrumuseţare, scrie revista BUSINESS Magazin .
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
În toamna lui 2005, compania care deţine franciza pentru brandul britanic The Body Shop pe piaţa românească, Gingko & Sarantis România, închidea cel mai mare magazin al său, situat pe bulevardul Magheru. Dana Tudorache, directorul executiv al The Body Shop în România, motiva atunci că a decis să renunţe la spaţiul din centrul Capitalei din cauza chiriei: "Magazinul a fost închis la expirarea celor 5 ani de contract de închiriere, deoarece proprietarul a pretins o chirie mărită cu aproape 100% (până atunci, The Body Shop plătea pe Magheru o chirie lunară de 8.000 de euro - n.red.), condiţii în care magazinul ar fi operat în pierdere."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Surse: România cumpără sisteme de combatere a dronelor de la compania israeliană Elbit Systems. Contractul ar ajunge la valoarea de 60 de milioane de dolari
-
Lasconi, la o lună de la anularea alegerilor: România nu este o moşie pe care ei sunt vătafi
-
Ce are Rusia în plan să furnizeze Coreei de Nord în schimbul armelor pentru susţinerea efortului de război? Anunţul lui Blinken
Dacă puţină lume îşi mai aminteşte de Body Shop de pe Magheru, cu siguranţă o altă schimbare pe această piaţă a atras atenţia oricui se plimbă prin centrul Capitalei: magazinul Ina Center de la parterul Unirea Shopping Center a fost închis după nouă ani de funcţionare. Deşi era parte a unui centru comercial, Ina Center de la Unirii era văzut ca un magazin stradal şi nu s-a mai pliat pe strategia Unirea, care prevede acordarea de suprafeţe mari unor retaileri de volum. Aşadar, pe fostul spaţiu al Ina s-a deschis un magazin Bershka, iar alt spaţiu mare din Unirea se pregăteşte de venirea H&M.
Citeşte mai multe despre parfumeriile de pe piaţa românească pe www.businessmagazin.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:12
-
astăzi, 13:11