- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
România a devenit ţara centrelor comerciale, iar mallul, o a doua casă a românilor. În aceste condiţii, cremele şi parfumurile au plecat după consumatori, care mai au de cheltuit cam 50 de euro lunar pentru produse de înfrumuseţare, scrie revista BUSINESS Magazin .
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
În toamna lui 2005, compania care deţine franciza pentru brandul britanic The Body Shop pe piaţa românească, Gingko & Sarantis România, închidea cel mai mare magazin al său, situat pe bulevardul Magheru. Dana Tudorache, directorul executiv al The Body Shop în România, motiva atunci că a decis să renunţe la spaţiul din centrul Capitalei din cauza chiriei: "Magazinul a fost închis la expirarea celor 5 ani de contract de închiriere, deoarece proprietarul a pretins o chirie mărită cu aproape 100% (până atunci, The Body Shop plătea pe Magheru o chirie lunară de 8.000 de euro - n.red.), condiţii în care magazinul ar fi operat în pierdere."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
Dacă puţină lume îşi mai aminteşte de Body Shop de pe Magheru, cu siguranţă o altă schimbare pe această piaţă a atras atenţia oricui se plimbă prin centrul Capitalei: magazinul Ina Center de la parterul Unirea Shopping Center a fost închis după nouă ani de funcţionare. Deşi era parte a unui centru comercial, Ina Center de la Unirii era văzut ca un magazin stradal şi nu s-a mai pliat pe strategia Unirea, care prevede acordarea de suprafeţe mari unor retaileri de volum. Aşadar, pe fostul spaţiu al Ina s-a deschis un magazin Bershka, iar alt spaţiu mare din Unirea se pregăteşte de venirea H&M.
Citeşte mai multe despre parfumeriile de pe piaţa românească pe www.businessmagazin.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO