În toamna lui 2005, compania care deţine franciza pentru brandul britanic The Body Shop pe piaţa românească, Gingko & Sarantis România, închidea cel mai mare magazin al său, situat pe bulevardul Magheru. Dana Tudorache, directorul executiv al The Body Shop în România, motiva atunci că a decis să renunţe la spaţiul din centrul Capitalei din cauza chiriei: „Magazinul a fost închis la expirarea celor 5 ani de contract de închiriere, deoarece proprietarul a pretins o chirie mărită cu aproape 100% (până atunci, The Body Shop plătea pe Magheru o chirie lunară de 8.000 de euro – n.red.), condiţii în care magazinul ar fi operat în pierdere.”
Dacă puţină lume îşi mai aminteşte de Body Shop de pe Magheru, cu siguranţă o altă schimbare pe această piaţă a atras atenţia oricui se plimbă prin centrul Capitalei: magazinul Ina Center de la parterul Unirea Shopping Center a fost închis după nouă ani de funcţionare. Deşi era parte a unui centru comercial, Ina Center de la Unirii era văzut ca un magazin stradal şi nu s-a mai pliat pe strategia Unirea, care prevede acordarea de suprafeţe mari unor retaileri de volum. Aşadar, pe fostul spaţiu al Ina s-a deschis un magazin Bershka, iar alt spaţiu mare din Unirea se pregăteşte de venirea H&M.
Citeşte mai multe despre parfumeriile de pe piaţa românească pe www.businessmagazin.ro