Prima pagină » Economic » Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi

Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi

România a devenit ţara centrelor comerciale, iar mallul, o a doua casă a românilor. În aceste condiţii, cremele şi parfumurile au plecat după consumatori, care mai au de cheltuit cam 50 de euro lunar pentru produse de înfrumuseţare, scrie revista BUSINESS Magazin .
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
Liliana Micu
03 nov. 2010, 10:52, Economic

În toamna lui 2005, compania care deţine franciza pentru brand­ul britanic The Body Shop pe piaţa românească, Gingko & Sarantis România, închidea cel mai mare magazin al său, situat pe bulevardul Magheru. Dana Tudorache, directorul executiv al The Body Shop în România, motiva atunci că a decis să renunţe la spaţiul din centrul Capitalei din cauza chiriei: „Magazinul a fost închis la expirarea celor 5 ani de con­tract de închiriere, deoarece pro­prie­tarul a pre­tins o chirie mărită cu aproa­pe 100% (până atunci, The Body Shop plătea pe Ma­gheru o chirie lunară de 8.000 de euro – n.red.), condiţii în ca­re ma­gazinul ar fi operat în pierdere.”

Dacă puţină lu­me îşi mai aminteşte de Body Shop de pe Ma­gheru, cu sigu­ranţă o altă schim­ba­re pe această piaţă a atras atenţia oricui se plimbă prin centrul Capitalei: magazinul Ina Center de la par­terul Unirea Shop­ping Center a fost în­chis după nouă ani de funcţionare. Deşi era parte a unui centru comercial, Ina Center de la Unirii era văzut ca un magazin stradal şi nu s-a mai pli­at pe strategia Unirea, care pre­vede acordarea de supra­feţe mari unor retaileri de volum. Aşadar, pe fostul spa­ţiu al Ina s-a deschis un ma­gazin Bershka, iar alt spaţiu mare din Unirea se pregăteşte de venirea H&M.

Citeşte mai multe despre parfumeriile de pe piaţa românească pe www.businessmagazin.ro