- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
România a devenit ţara centrelor comerciale, iar mallul, o a doua casă a românilor. În aceste condiţii, cremele şi parfumurile au plecat după consumatori, care mai au de cheltuit cam 50 de euro lunar pentru produse de înfrumuseţare, scrie revista BUSINESS Magazin .
Parfumeriile au fugit în malluri după clienţi
În toamna lui 2005, compania care deţine franciza pentru brandul britanic The Body Shop pe piaţa românească, Gingko & Sarantis România, închidea cel mai mare magazin al său, situat pe bulevardul Magheru. Dana Tudorache, directorul executiv al The Body Shop în România, motiva atunci că a decis să renunţe la spaţiul din centrul Capitalei din cauza chiriei: "Magazinul a fost închis la expirarea celor 5 ani de contract de închiriere, deoarece proprietarul a pretins o chirie mărită cu aproape 100% (până atunci, The Body Shop plătea pe Magheru o chirie lunară de 8.000 de euro - n.red.), condiţii în care magazinul ar fi operat în pierdere."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Surse: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
-
Rezultate parţiale după numărarea voturilor din aproape 70% dintre secţiile de votare. Ciolacu pe unu, Georgescu pe doi, Simion pe trei. Lasconi pe 4, dar aşteptă marile oraşe
-
Alegeri prezidenţiale. Noi rezultate EXIT-POLL. Ciolacu scade, Lasconi şi Georgescu cresc
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
Dacă puţină lume îşi mai aminteşte de Body Shop de pe Magheru, cu siguranţă o altă schimbare pe această piaţă a atras atenţia oricui se plimbă prin centrul Capitalei: magazinul Ina Center de la parterul Unirea Shopping Center a fost închis după nouă ani de funcţionare. Deşi era parte a unui centru comercial, Ina Center de la Unirii era văzut ca un magazin stradal şi nu s-a mai pliat pe strategia Unirea, care prevede acordarea de suprafeţe mari unor retaileri de volum. Aşadar, pe fostul spaţiu al Ina s-a deschis un magazin Bershka, iar alt spaţiu mare din Unirea se pregăteşte de venirea H&M.
Citeşte mai multe despre parfumeriile de pe piaţa românească pe www.businessmagazin.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO